Auteur |
Onderwerp |
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 04/12/2009 : 23:59:29
|
Hallo beste forumleden. Ik heb vanavond de cvp509styles en de klassieke orgelklanken met succes gedownload.... Yes. Ik las hier boven wat Henk Oostendorp er over te melden had. Vervolgens heb ik gedaan wat hij zei, namelijk mijn internet Explorer browser, vervangen door Firefox, omdat ik namelijk ook Windows vista heb. De internet explorer browser werkt daar niet goed, wat betreft het downloaden. Gisteren had ik al Izarc gedownload, dat is een extracter, (uitpakprogramma). Toen lukte het nog niet, ik kreeg ook lege mappen. Maar nu, nadat ik Firefox geïnstalleerd heb, lukt het zonder problemen... Wie weet als ik direct firefox had geïnstalleerd, had mijn standaard windows extracter het misschien ook al kunnen downloaden. Maar ik heb ze, en ik ben er blij mee. :-) Mooie klassieke orgelsounds. En hele mooie styles. Alleen nu hoorde ik Huib zeggen 24 styles, het zijn er toch 21... Of heb ik er wat gemist? Ik begin de filosofie van die Tyros wat beter te begrijpen... Ik moest ook zo wennen aan een harde schijf. Dat had ik nog nooit gehad. Maar nu zet ik zonder problemen informatie van de usb naar de harde schijf. En met de maandag aangeschafte computerverbindingskabel, kan ik de harde schijf van de Tyros, prachtig uitlezen, en heb ik inmiddels van mijn eerste 20 registraties een back-up gemaakt. Een veilige gedachte. Ik ben op de goede weg... Nogmaals met dank aan Henk Oostendorp :-)
Ik ga weer verder met mijn Tyros-avontuur. Groetjes Piet |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 05/12/2009 : 09:58:42
|
Een klein ps-je. Inmiddels heb ik gemerkt dat één style niet was meegekomen. Inmiddels opgelost, dat maakt het aantal styles zover ik het kan zien, 22.
Groetjes Piet |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 05/12/2009 : 10:10:32
|
citaat: Niet alleen met vista, maar ook met windowa XP en windows7 is het niet goed. Het vreemde is dat dit alleen met zip-bestanden van jullie van gebeurd. Overigens de overige die op de site staan doen het wel goed. Zou het iets te maken kunnen hebben met appel? Groetjes,
Sterker nog, ik heb inmiddels al diverse .zip bestanden op de website geplaatst zonder problemen, alleen met deze CVP500 styles zijn er problemen in samenhang met IE.
Ik zal van het weekend nog eens kijken hoe ik dit kan oplossen. Wordt eraan gewerkt!
MVG. Lars Jansen
|
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 05/12/2009 : 17:31:48
|
Hallo firma Oostendorp. Ik hoop in ieder geval, dat ik bij de volgende downloads minder problemen zal hebben, nu ik firefox gebruik. Maar ik stel het zeer op prijs, dat jullie zo je best voor ons doen. En vooral wat betreft de lastig te downloaden CVP500 styles, nu ik ze dan toch ook heb, vind ik ze hartstikke mooi. Ik stel in ieder geval deze extra service van jullie zeer op prijs. :-) En hoop stilletjes, dat er binnenkort nog meer van dit moois op de klantendownload verschijnt.
Hartelijke groeten van Piet |
|
|
Onderwerp |
|
|
|