Auteur |
Onderwerp |
|
wimgoudvink
Junior Member
62 berichten |
Geplaatst - 04/02/2006 : 12:33:57
|
hallo heb mij aangemeld en stel me even voor. volg dit Forum nu 2 maanden. mijn naam is Wim 56jaar en komt uit amersfoort. heb een psr3000 en in dec t2 besteld,dus zal wel snel komen hoop ik. heb al een hoop opgestoken op het forum over de t2 en blijf dit ook volgen. heb nog geen vragen! maar je weet maar nooit gr Wim |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 04/02/2006 : 12:43:47
|
Hartelijk welkom Wim ! Vragen zullen er ongetwijfeld wel komen, alhoewel de T2 het 'vriendelijkste' keyboard is qua bediening.
Hopelijk duurt het wachten op de T2 niet lang meer. |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 04/02/2006 : 14:47:14
|
Hartelijk welkom beste Wim;
Met de 3000 had je al iets moois, maar met de mogelijkheden van de Tyros2 is het echt genieten geblazen.
Hij heeft buiten zijn fantastische klanken ook zoveel mogelijkheden méér, dat we er een forum mee vol kunnen schrijven.
(Dat doen we dan ook regelmatig)
Daarom zien wij dit forum dan ook in het verlengde van al deze mogelijkheden, en is het eigenlijk een onmisbare Tool voor de Tyros2 gebruiker.
En,.... hoe meer Tyros bezitters er intensief aan mee doen, hoe meer we te weten komen over de Tyros(2), en dan blijft het ook genieten.
Dus beste lezers, sluit je ook aan. Kom er óók bij, en praat met ons mee.
Geen enkele opmerking of vraag is onbelangrijk, en we willen allemaal meehelpen het gebruik van de Tyros(2) plezieriger en gemakkelijker te maken voor iedereen.
Veel plezier en succes toegewenst, en...
weer de groetjes van; fboss.
|
Bewerkt door fboss op 04/02/2006 14:48:50 |
|
|
ruudje
Average Member
288 berichten |
Geplaatst - 04/02/2006 : 15:42:40
|
welkom bij de tyros familie!!
groeten ruudje |