Auteur |
Onderwerp |
|
Peter H
Average Member
123 berichten |
Geplaatst - 03/12/2009 : 14:59:14
|
Hallo allemaal, Onlangs heb ik Pemo geluiden geladen op de HD, en enkele daarvan gebruikt voor een paar nrs. Die nummers staan in de Registration Bank. Nu heb ik de Custom Voice gereset, om hier eerst de Alpen Party in te laden. Dit moest volgens zeggen vooraan staan in de Custom Voice. Nu wil ik een nr spelen via de Registration Bank, maar nu zijn die geluiden die ik had geladen weg. Ze staan nog wel op de HD, maar in mijn Registration Bank hoor ik ze niet meer bij mijn opgeslagen nrs. De normale geluiden van de T2, die ik ook heb gebruikt, staan er wel in. Wat is hier misgegaan????????????? GR; Peter. |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 03/12/2009 : 16:46:26
|
Ja, Peter,
Eigenlijk niets. Als je tegen je vrouw zegt dat ze in een kamertje moet wachten totdat ze gehaald wordt, en zij gaat naar een ander kamertje, weet niemand meer waar ze gebleven is. Zo is het ook met die voices gegaan. De registration zoekt op een bepaalde plaats, maar daar heb jij ze weg gehaald. Nu kun je, óf de voices terug plaatsen, óf je registrations aanpassen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 03/12/2009 : 17:13:03
|
Hallo Frans,
Leuke woordspeling heb je gebruikt, maar het is inderdaad wel zo
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
Peter H
Average Member
123 berichten |
Geplaatst - 03/12/2009 : 17:25:34
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Hallo Frans,
Leuke woordspeling heb je gebruikt, maar het is inderdaad wel zo
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.
Ik kan sneller mijn vrouw vinden. Ik kan volgens mij, de geluiden pas toevoegen, als de Alpen Party er in staat. Dit moet volgens Oostendorp vooraan staan. Maar helaas heb ik die niet compleet. Ik heb 25 geluiden/ voices, en het moeten er 39 zijn. Dus ik moet nog ff geduld hebben. Peter.
|
|
|
Peter H
Average Member
123 berichten |
Geplaatst - 04/12/2009 : 17:41:57
|
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Ja, Peter,
Eigenlijk niets. Als je tegen je vrouw zegt dat ze in een kamertje moet wachten totdat ze gehaald wordt, en zij gaat naar een ander kamertje, weet niemand meer waar ze gebleven is. Zo is het ook met die voices gegaan. De registration zoekt op een bepaalde plaats, maar daar heb jij ze weg gehaald. Nu kun je, óf de voices terug plaatsen, óf je registrations aanpassen. Groetjes,
Hallo Frans, Hoe moet ik dit dan aanpassen?? Gr; Peter.
|
Bewerkt door Peter H op 04/12/2009 17:43:11 |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 04/12/2009 : 18:18:52
|
Hoi Peter,
Open de registratie bank. Kies de registration. b.v. 2. (je hoeft alleen maar de foute te doen natuurlijk.) Kies de juiste voice weer. Druk op memorie en weer op 2. als er nog meer fout zijn in die bank, doe je die ook meteen. Druk op save, hou dezelfde naam en druk op OK. Doe verder niets anders dan alleen weer de goeie voice kiezen, dan blijft de rest van die registration behouden. groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Bewerkt door theplayer op 04/12/2009 18:20:23 |
|
|
Peter H
Average Member
123 berichten |
Geplaatst - 04/12/2009 : 18:45:51
|
Hallo Frans, Zo heb ik ze ook geladen, met de gedachte, dat blijft er altijd in, tot dat ik het save. Maar niet dus. Ik moest de Custom Voice leeg maken, omdat ik de Alpen Party wilde laden, en die moest dus als eerste geladen worden volgens Oostendorp. Dat heb ik dus gedaan (Reset) en nu zijn dus de voices die ik heb gebruikt in die Registration Bank,die dus op de Custom Voice stonden weg. Ze staan op de HD, dus ik kan ze weer terug plaatsen. Is het dan niet zo, dat die voices altijd in de Registration Bank. blijven??? Gr; Peter.
|
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 04/12/2009 : 21:39:22
|
Hallo Peter,
Wat betreft de voices, kijkt een registration naar de plaats waar een voice staat en niet naar de naam. Dus b.v. Tabblad3 nr 5. (In werkelijkheid zijn dit nummer, maar zo is het duidelijker uit te leggen.) Als je nu die pemovoices weer gaat laden komen ze achter de alpenparty te staan. (dus op een andere plaats) Dat zul je dus weer in je registration aan moeten geven. Groetjes,
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|