Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 bewaren instellingen midi funkties
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 14/12/2009 :  10:02:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Mede TYROS gebruikers. Is het mogelijk in de TYROS3 wanneer je in funkties, midi, the local ON/OFF instellingen veranderd, deze gewijzigde instellingen te saven? Memory/Register doet dat niet.

Dank voor een eventueel antwoord.

Jan Bruijn

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 14/12/2009 :  13:14:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Jan,

Ja hoor, dat kan Jan ( dat rijmt )

Wanneer je de juiste instellingen gemaakt hebt, moet je de instellingen opslaan in het user geheugen. ( het tapblad naast de preset )

Je kan meerdere instellingen opslaan in het user geheugen, als je dat wilt.

Succs.

Rene

Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.
Ga naar bovenaan de pagina

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 14/12/2009 :  14:01:22  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Rene,

Bedankt. Ik zal het vanavond nakijken. Ik kan mij niet herinneren dat ik die tabbladen preset en user geheugen gezien heb. Wat ik heb gedaan is, funktie/MIDI/ALL KBRD en dan edit geselecteerd, dan kan ik diverse onderdelen LOCAL OFF zetten. In dat scherm heb ik geen keuze om datgene wat ik gedaan heb te saven. Onder aan het scherm staat namelijk de keuze SAVE als grijs weergegeven, zijnde niet aktief? De tabbladen preset of usergeheugen heb ik niet gezien. Hoewel, ik kan mij vergissen. Ik zal dat dus vanavond nakijken. Zoals het tot gisteren was kon ik alleen met exit uit het scherm komen, waarna alles weer in de oude staat teruggezet werd.

Ik hoop oprecht dat je gelijk hebt.

Jan Bruijn

Bewerkt door Jan Bruijn op 14/12/2009 14:02:58

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 14/12/2009 :  19:23:39  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Rene,

Je had gelijk. Ik heb het gevonden. Nadat ik diverse settingen heb veranderd in LOCAL OFF ga je met exit uit het scherm, daarna selecteer je het tabblad USER en selecteer SAVE met een eigen file naam.

Bedankt.

Jan Bruijn
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000