Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Nog een keer de Microfoon
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

T-Rossie
Moderator

3235 berichten

Geplaatst - 09/02/2006 :  23:14:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Cees,

Het verhaal van 'beter electrisch aangepast' kun je beter met een korreltje zout nemen. Het is een gewone (laag-ohmige) dynamische microfoon, net als de anderen. De enige electrische eigenschap waarvan sprake is. is de impedantie (Z)... vrij vertaald : De wisselstroom-weerstand en die ligt veelal rond de 200 Ohm.

Als je de huidige microfoon goed bevalt qua sound, koop dan géén nieuwe.

Sis:
Het wordt wel duidelijk dat niet alle muzikanten gelijkdenkend/werkend zijn. De één houdt van een hoop toeters en bellen, terwijl een andere het zo beperkt mogelijk houdt.

Gewoon even nieuwsgierig : Hoe lang ben je bezig met opbouwen ? (Startend als het spul nog in de wagen zit)

Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 10/02/2006 :  09:53:28  Toon profiel  Reageer met citaat
[quote]
Sis:
Het wordt wel duidelijk dat niet alle muzikanten gelijkdenkend/werkend zijn. De één houdt van een hoop toeters en bellen, terwijl een andere het zo beperkt mogelijk houdt.

Gewoon even nieuwsgierig : Hoe lang ben je bezig met opbouwen ? (Startend als het spul nog in de wagen zit)

Ik rij met VW transporter en het is afhankelijk welk en wat ik moet opstellen !!
Voor een publiek tot 80 à 100 personen stel ik 1 rack op met een QSC PLX 3002 ( subs )en een powerlight 1.4 ( tops )+ 1 x EAW SB 150 r ( 1000 watt rms en EAW toppen 2 x 300 watt rms + mengtafel en kabels )+/- 30 minuten ongeveer
Bij meerdere personen het dubbele aan materiaal +/- 45 minuten

Stuur mij even een mailtje , dan stuur ik een paar foto's op van mijzelf

groeten
sis

Bewerkt door n/a op 10/02/2006 09:55:33
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000