hallo allemaal nog even een vraagje, ik heb mijn keyboard gesplitst, en nu wil ik weten hoe ik het achterste octaaf normaal kan laten klinken dus niet als verhoogd octaaf en als ik het in mixingconsole bijdraai gaat het octaaf lager met het andere geluid ook weer naar beneden!! dus het gaat om 2 geluiden op de toetsen met split groeten ryta en allemaal goede jaarwisseling!!
Ik kan niet zeggen dat je erg duidelijk bent in je vraagstelling, maar ik doe een poging. Overigen staat er op mijn site bij Tyros3 ook nog een pagina over splitpoints. Als je een voice aan een gedeelte toekent, kun je in de mixingconsole op het tabblad TUNE de oktaafhoogte bepalen. Leg dit vast in een registration. Kies dan een andere voice, bepaal weer de toonhoogte en leg dit ook weer vast in een registration. Bij het overschakelen van een voice gaat de tyros n.l. meestal weer terug naar de standaard oktaafhoogte. Vastleggen in registrations is dus de oplossing. Groetjes,
ok frans bedankt ik bedoelde dat ook, want nu heb je op het eerstee gedeelte gewoon het goede geluid, en voor het andere geluid wat een octaaf hoger is is het veel te hoog om mooi te klinken!grtz ryta