Auteur |
Onderwerp  |
Johntel
Average Member

265 berichten |
|
Fred
Average Member

109 berichten |
Geplaatst - 08/01/2010 : 15:58:07
|
Bedankt voor de tip.
Ik heb ze gekocht en laat later weten wat ik er in de praktijk van vind
Gr. Fred te B. |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 08/01/2010 : 16:33:25
|
Wat ik er zo van hoor wel erg veel vibrato in de koorsamples, met name in het hoog. Aanslaggevoeligheid van de stradivarius luistert kennelijk erg nauw, want dat vind ik voor een demo niet goed overkomen. De Cello vind ik wel overtuigend. Ben benieuwd naar de mening na live gebruik.
Groet, Ruud |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten |
Geplaatst - 08/01/2010 : 17:02:22
|
bedankt Johnny,klinkt wel aardig!!groetjes RIKO |
 |
|
Fred
Average Member

109 berichten |
Geplaatst - 08/01/2010 : 17:09:54
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Wat ik er zo van hoor wel erg veel vibrato in de koorsamples, met name in het hoog. Aanslaggevoeligheid van de stradivarius luistert kennelijk erg nauw, want dat vind ik voor een demo niet goed overkomen. De Cello vind ik wel overtuigend. Ben benieuwd naar de mening na live gebruik.
Groet, Ruud
Klopt allemaal Ruud!!
Grappig, niet al te duur, maar de originele Yamaha voices blijft een klasse apart Wat als eerste opvalt is het volume nivo (veel te hoog) Verder moet je er (eerste indruk) mee leren spelen, maar uiteindelijk zijn er wel grappige dingen mee te maken. Als ik nu een cijfer moet geven voor de prijs/kwaliteit wordt dat een............ 7
Gr. Fred te B. |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 08/01/2010 : 17:19:30
|
Hoi,
Ik heb dat sound-pack ook gekocht van regitech, maar ik ben totaal niet te spreken over deze sounds.
Wil je ze een beetje speelbaar maken, moet jezelf gaan tweaken, en dan nog klinken ze hakkerig bij het bespelen.
Nee ik wacht voortaan gewoonweg op Yamaha totdat zij weer een voice op de markt brengen, die hebben teminste kwaliteit aan boord.
Mijn advies koop deze regitech voices niet!!
Groetjes van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 08/01/2010 17:20:05 |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 08/01/2010 : 17:36:24
|
Ik heb deze Cinematic voices ook. Op zich klinken ze best goed, maar ze zijn moeilijk speelbaar. Het voelt alsof je net té vroeg of 'te laat de toetsen aanraakt. Ook hoor ik bij een aantal tonen bijgeluiden (ruis) die er niet mogen zijn.
Het is helaas niet de kwaliteit die Regitech anders levert met zijn registraties.
Een vergelijking met de premium voices van Yamaha is niet terecht, maar maakt wel duidelijk dat één persoon (eigenaar Regitech) niet op kan tegen de know-how en expertise van Yamaha.
Of je dit pack wel of niet moet aanschaffen kan ik niet beoordelen, iedereen is anders en stelt andere eisen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 09/01/2010 : 11:01:39
|
Hoi,
Vanmorgen kreeg ik in mijn email box van Regitech een nieuwe downloadlink betreffende een update van deze cinematic-voices.
Alle sounds zijn nu qua velocity en andere instellingen aangepast, en beter speelbaar op het keyboard, en als bonus 2 extra voices.
In combinatie met andere sounds zijn ze nu een stuk beter!!
Dus van mijn kant uit ben ik nu tevreden, Thanks Regitech (Leigh)
Uiteraard kan het de kwaliteit van Yamaha niet evenaren.
Een kleine opm naar Frans; Inderdaad of je ze wel of niet moet kopen dat moet iedereen zelf bepalen, ik schreef alleen mijn ervaring van het eerste voice-pack.
Groetjes van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
 |
|
Fred
Average Member

109 berichten |
Geplaatst - 09/01/2010 : 14:05:59
|
Ook ik kreeg vanmorgen een link om de (nu 10) voices opnieuw te downloaden. Positief is, dat men blijkbaar gevoelig is voor de kritiek en dat maak je tegenwoordig niet meer zo vaak mee. Ga zo door Regitech
Gr. Fred te B. |
 |
|
appie21
Junior Member

81 berichten |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 22/01/2010 : 12:05:41
|
Die Klaus Wunderlich deuntjes zijn wel aardig om te beluisteren. Leuke site . Ik denk dat ik wel een keer ga voor die Klausie Musik. Groetjes |
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 24/01/2010 : 07:36:26
|
Nou,ik heb de Klaus pakket gekocht,maar ik krijg nergens een link waar ik deze kan binnenhalen. Wie weet raad? Groetjes |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 24/01/2010 : 09:49:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl
Nou,ik heb de Klaus pakket gekocht,maar ik krijg nergens een link waar ik deze kan binnenhalen. Wie weet raad? Groetjes
Op de website van Regitech staat, dat deze voices op 30 januari a.s. worden vrijgegeven. Vermoedelijk krijg je rond deze tijd de download link.
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 24/01/2010 : 18:21:04
|
Okido,dan zullen de link denk ik wel naar mijn email sturen? Bedankt alvast voor de info. groeties |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 24/01/2010 : 19:59:33
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl
Okido,dan zullen de link denk ik wel naar mijn email sturen? Bedankt alvast voor de info. groeties
Yep, en zoals eerder gezegd: "Vermoedelijk krijg je rond deze tijd de download link." Verder weet ik ook niet wat Regitech precies van plan is.
 |
|
Theo T3
Junior Member

97 berichten |
Geplaatst - 28/01/2010 : 06:48:06
|
Hallo ik de voices ook maar heb nog geen email van regitech gehad!! snap er niets van!!
Zo als ze nu klinken vind ik het maar bagger en mogen nog niet in de schaduw staan van de Yamaha sounds!!
grtzz Theo |
Bewerkt door Theo T3 op 28/01/2010 06:51:18 |
 |
|
Onderwerp  |
|