Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Styles maken met StyleMaker
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Carola
Junior Member

96 berichten

Geplaatst - 24/01/2010 :  19:15:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi,

Ik heb me een hele week verdiept in het maken van styles. Geprobeerd om Billie Jean te maken. Het resultaat met StyleWorks was niet zo geweldig, de baspartij "loopt" niet meer.
Opnieuw begonnen met Stylemaker. De hele handleiding gelezen en nog meer. Het eindresultaat is redelijk maar niet geweldig.
Nu begonnen met 99 luftballons van Nena. De style is prachtig geworden, maar ik kan geen accoorden gebruiken op mijn Tyros 3?! Als ik begin met een accoord en ik blijf verder van de linkse hand af gaat het geweldig, maar als ik accoorden gebruik loopt het in de soep. Dan klopt het gewoon niet meer. Wat doe ik fout? Ik hoop dat het ergens een instelling is.

Alvast bedankt voor de reacties,

Carola

Carola
Junior Member

96 berichten

Geplaatst - 24/01/2010 :  23:02:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi,

Ik heb inmiddels de style van 99 Luftballons ook gemaakt in StyleWorks. Natuurlijk dezelfde midifile gebruikt. Deze style doet het wel. De afstellingen zijn echter minder mooi, maar dat kan ik bijwerken. De style van StyleMaker is mooier en voller. Naar mijn gevoel moet het ergens een instelling in StyleMaker zijn. Maar welke?

Groetjes,

Carola
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000