Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Akkoorden in midifiles
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

psioneer
New Member

27 berichten

Geplaatst - 13/02/2010 :  15:21:26  Toon profiel  Klik om psioneers MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Allen,

Ik ben al tijden op zoek naar een tool die akkoorden toevoegt aan midifiles zodat ik ze op de score view van de T3 kan zien. Momenteel gebruik ik midinotate en die doet dat wel maar ik zie ze niet op de score van de T3 (ofwel doe ik wat verkeerd).
Ik speel voornamelijk op gehoor aangezien ik geen noten kan lezen. Vaak zitten er van die leuke tussen-akkoorden in die voor mij moeilijk of niet te vinden zijn. Dat soort dingetjes geven een stuk toch wat meer schwung.

Alvast bedankt voor de tips.

Groeten,

Psioneer

theplayer
Moderator

3007 berichten

Geplaatst - 13/02/2010 :  15:30:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi,

Je kunt dit goed doen met het programma PSRUTI.
Het programma is gratis en hier te downloaden.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

psioneer
New Member

27 berichten

Geplaatst - 13/02/2010 :  16:14:38  Toon profiel  Klik om psioneers MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Het is helemaal geweldig. En gratis. Maar vooral geweldig.

Thanks.
Ga naar bovenaan de pagina

JohnnyBoy10
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 14/02/2010 :  09:10:58  Toon profiel  Klik om JohnnyBoy10s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo,

Ik gebruik zelf GNMide voor het toevoegen van songteksten en akkoorden. Het mooie is dat
dit programmatje gelijk een hele folder incl subfolders kan voorzien van Akkoorden. Het
heeft ook functies om bijvoorbeeld het geluids niveau van meerdere midi's gelijk te zetten.
Het programma kost niet veel, en de programmeur geeft perfect en zeer snel support.

Groetjes John
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000