Auteur |
Onderwerp |
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 14/02/2010 : 10:16:14
|
Hoi,
Onder leiding van ben ik Crockett's Theme aan het instuderen. In een bepaalde opname van dat nummer komt een helicopter voor.
Is er een forumlid die een sample heeft van een helicopter-geluid die ik in mijn T3 zou kunnen gebruiken.
Een vliegtuig en een raceauto heb ik wel. Die komen van een klantendownload van Oostendorp. Maar een vliegtuig vind ik niet echt genoeg.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 14/02/2010 : 13:54:45
|
Hans , mocht je op de hierboven vermelde sites jou gading niet vinden dan geef je maar een brul . Ik heb nl helicopter geluiden van topkwaliteit . sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 15/02/2010 : 10:15:42
|
Ziezo onze sympathieke Hans is voorzien van helicopter geluiden in stereo 44.1 Khz - 16 bits Veel plezier ermee Hans. Als er nog mensen zijn die deze samples willen moet je maar eens mailen naar sis, zie profiel . greetz sis
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 15/02/2010 : 12:52:10
|
Hoi Sis,
Bedankt voor de super de luxe helicoptergeluiden. Te zijner tijd is het nummer te horen in de Jukebox en te zien op YouTube (jawel, ik heb de smaak te pakken).
Met muzikale groet, Hans
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 16/02/2010 : 18:30:16
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel
...Onder leiding van ben ik Crockett's Theme aan het instuderen...
Wat bedoel je met onder leiding van?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 17/02/2010 : 09:12:54
|
Hoi,
Bij mijn muziek-lerares op de wekelijkse les.
Met muzikale groet, Hans
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 19/02/2010 : 07:39:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel
Hoi Sis,
Bedankt voor de super de luxe helicoptergeluiden. Te zijner tijd is het nummer te horen in de Jukebox en te zien op YouTube (jawel, ik heb de smaak te pakken).
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
Ben benieuwd Hans , tot Horens greetz Dirk
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 19/02/2010 : 17:32:57
|
Had je ook al bedankt, maar toch even hier ook, super hoor!
Groet, Bert
Heerlijk die Tyros3! |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 19/02/2010 : 17:40:20
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel...Bij mijn muziek-lerares op de wekelijkse les....
Bedankt voor de aanvulling, nu is het wat duidelijker. Succes met je verdere ontwikkeling. We horen vast nog van je...
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Sonny
Starting Member
3 berichten |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 21/02/2010 : 18:13:41
|
Hoi Sonny,
Dat wist ik natuurlijk al. Als je aan een nummer begint moet je je eerst orienteren.
Overigens, welkom op dit forum. Het lijkt mij leuk als je iets over jezelf vertelt. Dan weten de forumleden een beetje meer van jou.
Met muzikale groet, Hans
|
|
Sonny
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 23/02/2010 : 17:01:20
|
Zoveel had ik niet te vertellen, ik zag dat jullie het over Crockett's theme hadden, en toen wilde ik natuurlijk mijn eigen versie posten.. Helemaal op het einde heb ik ook helikoptersamples gebruikt (dat hoort erbij aja!), moest het nog nodig zijn wil ik ze wel doorsturen. Om eerlijk te zijn had ik nog nooit van Tyros gehoord, is dat een beetje de moeite? |
|
|
Peter H
Average Member
123 berichten |
Geplaatst - 23/02/2010 : 17:29:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sonny
Zoveel had ik niet te vertellen, ik zag dat jullie het over Crockett's theme hadden, en toen wilde ik natuurlijk mijn eigen versie posten.. Helemaal op het einde heb ik ook helikoptersamples gebruikt (dat hoort erbij aja!), moest het nog nodig zijn wil ik ze wel doorsturen. Om eerlijk te zijn had ik nog nooit van Tyros gehoord, is dat een beetje de moeite?
Je weet niet wat je mist. |
|
|
Sonny
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 23/02/2010 : 20:59:01
|
Maakt me benieuwd naar de versie van Hanswiel |
|
|
willem 01
New Member
42 berichten |
Geplaatst - 23/02/2010 : 23:04:07
|
Ook ik kan niet wachten op Hans zijn uitvoering. Maar Hans kennende wordt dit weer donders mooi. Groetjes, Willem 01 |
|
|
Onderwerp |
|