Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 PSR Tutorial Home page
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Evert
Average Member

124 berichten

Geplaatst - 10/02/2006 :  20:26:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Zoals ik al had aangegeven blijf ik dit forum volgen ondanks dat ik niet in het bezit ben van een Tyros 2
In het verleden heb ik deel uitgemaakt van meerdere forums en één daarvan wilde ik jullie toch niet onthouden.
Hier vind je een zeer uitgebreid aanbod van Yamaha keyboard gebruikers die hun muziek delen met anderen. Je vind er styles, registraties, zelf opgenomen muziek, mfd files, lessen noem maar op het is wel in het Engels maar dat zal voor de meeste geen probleem zijn. Klik op de volgende link en leef je uit.
http://psrtutorial.com/index.html

Een andere site die ik vorige week tegen kwam is deze
http://www.vanandel.nu/Frames/Geheel.htm
Het is de site van 'Javaan' een Tyros 2 speler, hij laat hier horen wat hij speelt,je kunt dan luisteren naar midi, of mp3, de teksten zien en de styles die hij daarvoor gebruikt, en je kunt zijn hele reportoir als registratie downloaden.

Misschien dat één van deze links al eerder aan de orde is geweest maar dat heb ik dan gemist.

Groetjes Evert.

theplayer
Moderator

3015 berichten

Geplaatst - 10/02/2006 :  21:02:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Evert,

Je bent een dijk van een kerel.
De site van Javaan (Jan van Andel ) is mij bekend.
Mocht iemand probleem hebben met de registrations dan ligt dat niet aan hen maar aan de manier van spelen van Jan.
Ook maakt hij vaak gebruik van niet orginele styles.
Maar de site is zeer zeker het beluisteren waard.
Dank voor de tip Evert.
Groetjes,

Frans
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000