Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 02/03/2010 : 19:04:28
|
Beste Frans,
Ja sorry hoor, maar voor mij is zoiets wel nieuw wij zijn Jan en gerrit en zijn 53 en 52 jaar ik (jan) speel de drum en Gerrit de Tyros 2, maar tergelijk is hij niet zo thuis op de computer ikzelf werk met een macintosh dus ook voor mij is de pc af en toe acracradaba, maar het begint te wennen we hebben samen een oefenruimte getimmert en zitten als er tijd is een keer in de week wat muziek te spelen ,hoewel de meeste tijd zit ik in het instructieboek van de tyros om iets op te zoeken.
we willen lid worden van de toetsenclub rotterdam want wij komen uit bodegraven dus dat is lekker dichtbij, we zijn een beetje door de oude liedjes heen en willen wat nieuws proberen dus dacht ik via de pc e.e.a. in te laden, met de instructie van eddy ga ik dat proberen zal wel 12 mrt worden dus mijn reaktie of het lukt kom daarna pas
hartelijk dank voor de hulp en tot dan Jan en Gerrit. |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 10:56:59
|
Leuk om iets meer over jullie te weten, bedankt! Samen muziek maken: mooier kun je het niet wensen!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 13:50:00
|
Hoi,
Zo hoort het. Even voorstellen en,..... mee doen maar met het forum.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
 |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 17:38:15
|
Ook van mijn kant welkom op dit forum. Heb je vragen over de Tyros 2, gooi het in de groep. 
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|
|
|