Auteur |
Onderwerp |
|
greyman
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 13/02/2006 : 21:15:52
|
Eindelijk heb ik hem !!! Na 6 weken wachten. Wat een machine zeg! En wat een verschil met mijn Roland(je) E300. Zal nog heel hard moeten studeren en nog heel veel zoeken denk ik! Maar ja, we zien wel en natuurlijk kan ik ook hier altijd terecht. |
|
Player
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 13/02/2006 : 21:27:34
|
Luc,
Welkom en heel veel plezier met je T2. Het is inderdaad behoorlijk wennen als je van een Roland af komt, heb hier zelf ook mee te kampen gehad, maar nu ik gewend raak vindt ik de T2 behoorlijk gebruikersvriendelijk. Ieder keyboard heeft z'n eigen plus en minpunten, maar de T2 heeft wel heel veel + punten, op enkele software-bugs na.
Nogmaals veel plezier, en join the club.
Groet, Mark |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 13/02/2006 : 21:38:52
|
Hallo Luc,
Welkom bij de club. Ik wens je veel plezier met je nieuwe Tyros. Dat studeren zal wel meevallen. Druk gewoon op de knopjes en zie en luister wat er gebeurd. En inderdaad, als je het niet meer weet, kun je altijd hier terecht. We zullen je met liefde en plezier helpen. Succes en groetjes,
Frans |
|
|
inverbon
New Member
30 berichten |
Geplaatst - 14/02/2006 : 09:46:34
|
Veel plezier met je Tyros2 Greyman! 'k hoop dat ik binnenkort hetzelfde kan zeggen :) |
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 14/02/2006 : 14:50:29
|
Beste Greyman;
Hartelijk gefeliciteerd met de aanschaf, en welkom bij de Tyros familie.
Ik hoop dat je net zoveel plezier aan de Tyros2 mag beleven, zoals ik dat ervaar, dan zul je zeker geen spijt van deze aanschaf krijgen, maar er veel plezier aan beleven.
Veel plezier en succes gewenst door; fboss.
|
|
|
|
Onderwerp |
|