Auteur |
Onderwerp  |
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 21/04/2010 : 12:05:47
|
SIS,
Je hebt 100 procent gelijk. Ook voor thuis gebruik moet je eigenlijk van andermanswerk afblijven. Als je een bepaalde stem/zanger/zangeres mooi vindt, koop dan de CD van de artiest en luister naar de CD. Ga niet zelf klooien om het na te doen of te imiteren. Als je een goede stem hebt, zing het dan zelf of anders blijf er simpel vanaf.
Dus hoe dan ook, het blijft incorrect. Andermans werk kopieren, blijft JATWERK. Mensen realiseer toch eens hoeveel werk en geld het kost om een behoorlijk stukje muziek op een CD/DVD te zetten.
Kortom, koop de muziek waar je van houd, en blijf er van af.
Jan
|
Bewerkt door Jan Bruijn op 21/04/2010 12:06:36 |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 21/04/2010 : 12:25:12
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bruijn
SIS, Dus hoe dan ook, het blijft incorrect. Andermans werk kopieren, blijft JATWERK. Mensen realiseer toch eens hoeveel werk en geld het kost om een behoorlijk stukje muziek op een CD/DVD te zetten
En die zijn bijna onbetaalbaar geworden. Zelfs Frank boeien gaat geen CD's meer uitbrengen. Wel in die zin van downloads via internet . Dus een CD + hoesje en origineel, zit er niet meer in. Enfin, we zitten op dezelfde golflengte, en da's tof . Succes met je werk Jan. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist- producer |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 21/04/2010 : 14:57:19
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
Zo lang je voor eigen gebruik én plezier geluidsfragmenten in je keyboard spel gebruikt: gewoon doén! Heeft niets met jatten te maken, klinkt bij mij ook onterecht in mijn mond.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl
En zo is het maar net 
Maar hoort deze uit de hand gelopen opmerkingen over jatten (wat niets meer met de vraag te maken heeft) niet thuis bij "overige" Ik kan hier geen vraag of probleem van een T3 bemerken, of zie ik het verkeerd.
Grt. Frans |
Bewerkt door F.van Holten op 22/04/2010 14:54:30 |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 22/04/2010 : 16:02:07
|
Je bedoeld dus verhuizen naar overige onderwerpen ? sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist- producer |
Bewerkt door n/a op 22/04/2010 16:02:52 |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 22/04/2010 : 19:05:11
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sis
Je bedoeld dus verhuizen naar overige onderwerpen ? sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist- producer
Misschien heb jezelf een beter idee  |
Bewerkt door F.van Holten op 22/04/2010 19:50:08 |
 |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 23/04/2010 : 00:18:54
|
Zucht, en dan te bedenken dat ik alleen maar een antwoord op een vraag heb gegeven, die ook nog over de tyros gaat. En ook nog gedemonstreerd wordt in december bij oostendorp.
ik vindt het diep triest, dat er hier zo op gereageerd wordt. ik hou er maar mee op.
Als ik met pensioen ga, probeer ik het maar opnieuw. Dan heb ik de tijd om mij hierover druk te maken.
groeten aart |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 23/04/2010 : 08:55:29
|
Hallo Aart.
Dit lijkt me de enigste juiste beslissing, zo zie je maar weer waar een simpele vraag toe kan leiden.
En wat Jan betreft: "Jij hoeft jouw niet Roomser voor te doen dan de Paus" het woord Jatwerk heeft voor mij toch een heel andere betekenis en slaat dus nergens op wat dit onderwerp betreft.
Ik denk dat deze topic maar beter afgesloten kan worden !!!
Muzikale Groet Henk |
Bewerkt door tyros2 op 23/04/2010 08:56:55 |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 23/04/2010 : 14:47:49
|
Citaat En wat Jan betreft: "Jij hoeft jouw niet Roomser voor te doen dan de Paus" het woord Jatwerk heeft voor mij toch een heel andere betekenis en slaat dus nergens op wat dit onderwerp betreft.
Ik denk dat deze topic maar beter afgesloten kan worden !!!
Muzikale Groet Henk [/quote]
Eindelijk iemand die een juiste mening heeft, maar toch jammer dat er van de vraag zoweinig overbijft, en dat het onderwerp verdraaid word naar een JATWERK verhaal.
en JAN eerlijk duurt het langst, maar is dan wel duur  voor mij einde topic
Grt. Frans |
Bewerkt door F.van Holten op 23/04/2010 15:03:37 |
 |
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 23/04/2010 : 16:43:27
|
Henk,
Ik neem aan dat je bedoelt, men hoeft zich niet roomser voor te doen dan de paus? Jij is zo direkt tot de persoon gericht.
Mijn opmerkingen waren nooit persoonlijk gericht maar in het algemeen gesteld.
Jatwerk is misschien wat provocerend gebruikt in dit geval en wie de schoen past trekt hem aan.
Ook ik vind "einde discussie" .
Ik zelf heb nooit professioneel gemaakte muziek gedownload zonder er voor te betalen. Ik heb altijd origineel eigen werk gemaakt en gedistribueerd.
Groetjes
Jan
|
 |
|
Onderwerp  |
|