Auteur |
Onderwerp |
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 22/04/2010 : 23:35:49
|
Het was even werk maar ik heb weer een TVN bestand gemaakt voor de Tyros 2. Ik had er al eens eerder 1 gemaakt met de naam Geluidseffecten. De nieuwe is qua opzet het zelfde, ook weer 85 geluiden verdeelt over 7 octaven. Deze heet dan ook Geluidseffecten2.
Deze download die ik nu op mijn website heb staan bevat ook een style die gebruikt maakt van dit TVN bestand, 8 multipadbanken, 1 registratie memory bank en 1 leuke achtergrondfoto voor op je display.
Ik heb er ook een tekstbestand bij gedaan met een duidelijke uitleg over hoe je dit allemaal werkend kunt krijgen op je Tyros 2 (of 3). in het kort: TVN bestand op plek 52 zetten en de rest behalve de foto in het usergeheugen en spelen maar. Klik op de link onderaan dit bericht om naar mijn website te gaan.
Ik wens jullie veel speelplezier toe met deze download, en met het weekend voor de deur zal dit best wel lukken denk ik.
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 23/04/2010 : 08:48:49
|
Hallo Cor.
Net als in het vorige TVN bestand staan er weer veel leuke dingen in verwerkt, jij hebt jezelf weer overtroffen. Ik weet dat het een enorme klus is om deze bestanden te maken en vindt het dan ontzettend tof van jouw dat je dit met ons wilt delen. Ik ben er in iedergeval erg blij mee, hij staat reeds op mijn T2 en het werkt perfect. Bedankt voor dit moois.
Muzikale Groet Henk |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
548 berichten |
Geplaatst - 23/04/2010 : 22:25:20
|
HEY COR het is gewoon FANTASTISCH wat jij hier allemaal ineen knutselt,dit moet toch een hele hoop werk zijn geweest,proficiat hoor en hartelijk dank voor het willen delen,het werkt perfect op mijn T3,groetjes ROMANTIKO |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 24/04/2010 : 13:15:25
|
Hallo Cor,
Ook namens mij bedankt voor de bruikbare uvn geluiden. Kan je leuke dingen mee doen.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 25/04/2010 : 09:13:30
|
Beste Cor,
Prima werk! Dank je wel voor het delen hiervan.
Groet, Ruud |
|
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 26/04/2010 : 19:48:51
|
Hey Cor,
Dikke merci voor het delen hiervan!!!!
Bij mij werkt alles op de t3 met uitzondering van de multipads??
Ik zie staan jodel 1 en 3 in user, maar er komt geen geluid uit.
Weet iemand raad hiermee?
Groet en alvast bedankt,
Ronny |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 27/04/2010 : 14:12:23
|
Bedankt voor alle reacties, leuk om te lezen dat het ook werkt op een T3.
Ronny,
Even over die multipads, dit tweede bestand "geluidseffecten2.T007.TVN" bevat geen jodelgeluiden. Alle multipadbestanden uit deze download beginnen met: -o-, -p-, -q-, enz., enz. Staan deze in het usergeheugen?
Ook belangrijk is dat het TVN (/UVN) bestand "geluidseffecten2.T007.TVN" op plek 52 staat, anders werken de multipads niet. Ook de style verwijst naar het bestand op plek 52, als je het allemaal op de juiste plek hebt staan dan zou er bij alle intro's, endings en fillins 1 of meerdere effecten uit het nieuwe bestand hoorbaar moeten zijn.
Het andere TVN (/UVN) bestand "geluidseffecten.T007.TVN" bevat wel een jodelgeluid, de bestandsnamen van de meegeleverde multipads beginnen met -a-, -b-, t/m -n- (dit TVN bestand moet op plek 50 staan).
Carola
Junior Member
96 berichten |
Geplaatst - 27/04/2010 : 14:14:19
|
Hoi Cor,
Fijn dat we dit kunnen downloaden!!! Bedankt! Ik heb alleen nog een vraagje. Ik heb het bijgevoegde "LEES DIT EERST EVEN" gelezen en gezien dat het bestand voor de Tyros 3 geconverteerd moet worden. Met wat moet ik dat doen?
Groetjes,
Carola |
|
|
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 27/04/2010 : 17:13:47
|
Echt super mooie geluiden weer ertussen. Heb echt even 10 minuten gelachen, voor later ook zeer bruikbaar.
Heel erg bedankt dat je dit weer voor ons gratis beschikbaar stelt
Gr. Menno |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 27/04/2010 : 20:55:01
|
Hallo Cor,
Nu werkt alles zoals het moet op de tyros 3.
Ik heb gewoon eens alles opnieuw gedaan en het werkt primma!!!
Nogmaals mijn beste dank. Ronny |
|
|
Carola
Junior Member
96 berichten |
Geplaatst - 28/04/2010 : 19:01:26
|
Het is gelukt. Ik heb nu de geluidseffecten op mijn Tyros 3 staan. Geweldig!!!! Bedankt!
Groetjes,
Carola |
|
|
|
Onderwerp |
|