Auteur |
Onderwerp |
|
weijers124
Average Member
104 berichten |
Geplaatst - 07/05/2010 : 14:42:07
|
Hallo,
Ik heb een probleempje:
Ik heb een tijd geleden wat styles van internet geplukt. Ik heb ze via de usb stick naar de HD verplaatst en toen van tientallen styles zelf registraties aangemaakt met als ondersteuning de gedownloadde styles.
Als ik nu een registratie oproep, dan kiest hij dus ook de style van de HD.
Gaat BIJNA altijd prima, maar het komt voor dat hij bij het oproepen van de registratie NIET de daarvoor bestemde style pakt en op de voorgaande style blijft staan.
IS DAT EEN ONVOLKOMENHEID IN DE TYROS 2?? Wie weet wat ik fout of niet fout doe?
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 07/05/2010 : 15:59:03
|
Hoi Frans
Ik had het zelfde probleem bij de T2 en nu ook bij de T3, maar als ik een nieuwe Registratie aanspreek, schakel ik even alle banken door van de gemaakte Reg. dus van 1 tot zover als je Reg. gaat, en dan is het probleem bij mij over. Bij mij gaat dat via een FC4, dus een paar seconde werk. Ik denk dat het met het geheugen te maken heeft, maar ik heb er nu ongeveer over de 100 registraties in zitten, en het komt gelukkig zelden voor dat hij blijft hangen, maar af en toe heeft hij wel die neiging.
Grt. Frans |
Bewerkt door F.van Holten op 07/05/2010 16:02:10 |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 07/05/2010 : 18:27:02
|
Kijk eens bij onderwerp : Registraties raken corrupt.
Misschien heb je hier wat aan
Groeten wim |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 08/05/2010 : 12:03:58
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Kijk eens bij onderwerp : Registraties raken corrupt.
Misschien heb je hier wat aan
Groeten wim
Wim Volgens mij gaat dit meer over midi en voice's, maar niet over het blijven hangen van een Reg. naar een voorgaande. Misschien weet iemand een oplossing in deze. Zoniet, dan hoort het erbij.
Grt. Frans |
Bewerkt door F.van Holten op 08/05/2010 12:06:25 |
|
|
|
Onderwerp |
|