Auteur |
Onderwerp  |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 13/05/2010 : 14:06:47
|
Ik gebruik nu de laatste tijd veel de register sequence via mijn pedalen, maar wat me nu opvalt is dat dit niet synchroom loopt als ik de registers handmatig oproep.
Uitleg:
Met 1 pedaal gebruik ik de rg seq oplopend, als ik bijv op regbank 3 sta en handmatig overschakel naar 5 blijft in het screen 3 staan en als ik dan het pedaaltje gebruik gaat deze dus naar 4, eigenlijk zou het dan naar 6 moeten gaan. Nog te volgen ??
Kan ik zowel het regseq via de pedalen en handmatig dit synchroom laten lopen?
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 13/05/2010 : 14:58:30
|
Ik snap je... Maar vermoedelijk lopen beide manieren niet synchroon. Wanneer je het pedaal gebruikt zal er digitaal informatie worden opgeslagen welke registratie op dát moment gebruikt wordt. Wanneer je handmatig van registratie verandert, 'ziet' het pedaal deze informatie niet.
Volgens mij krijg je dit niet synchroon.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 13/05/2010 16:50:57 |
 |
|
theplayer
Moderator

3038 berichten |
Geplaatst - 13/05/2010 : 15:01:52
|
Hallo,
Zoals Frans het zegt klopt het aardig. Het pedaaltje loopt n.l. gewoon de ingegeven sequence af. Je kunt wel met de hand iets kiezen, maar de sequence-volgorde blijft behouden. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 13/05/2010 : 16:57:07
|
Hoi,
Bedankt voor de reacties,
Ik was er al bang voor dat niet sychroom te krijgen was.
Maar dit bied trouwens ook weer extra mogelijkheden...
Thanks, Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
 |
|
theplayer
Moderator

3038 berichten |
Geplaatst - 14/05/2010 : 07:13:49
|
Hallo Toine,
Je kunt trouwen rechts boven in het mainscreen zien hoever dat de sequence gevorderd is. Soms kan dat ook wel handig zijn. groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Onderwerp  |
|