Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 preset styles,,registratie memory
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ray
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 02/06/2010 :  18:36:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo, ik ben bezig om een paar registraties te maken van styltjes in een Ty-2 by de registratie memory, deze functie heeft maar 8 knoppen, maar het moet toch mogenlijk zijn dat het er meer kunnen zijn om mijn registratie memory uit te breiden, als ik mijn handleiding raadpleeg geeft hij wel een herhaling aan van wat ik doe maar niet hoe je het verder moet doen,,,
Ik neem aan dat ik toch meer dan 8 registraties in mijn registratie memory kan maken...

Alvast bedankt voor de uitleg,,

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 02/06/2010 :  19:35:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Handleiding Tyros 2 pagina 52 en verder:
Met de Tyros2 kunt u alle acht opgeslagen knoppen opslaan als een enkele Registration Memory-bank. U kunt zoveel Registration
Memory-banken opslaan als u wilt, tot maximaal de interne geheugencapaciteit van de Tyros2.

Aanvulling, registraties kun je ook opslaan op USB of harde schijf en dan is de hoeveelheid eigenlijk oneindig.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Ga naar bovenaan de pagina

Ray
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 02/06/2010 :  21:27:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Niet alles staat zoals het moet staan in de handleiding..

Frans, dank je wel voor de uitleg..
Muzikale groetten. . .
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000