Auteur |
Onderwerp  |
n/a
deleted

22 berichten |
Geplaatst - 09/06/2010 : 14:50:39
|
Hallo muziekvrienden,
Even een berichtje van Marco Riedijk.
Ik heb het al eerder gezegt maar nu is hij er . Mijn nieuwe website heeft een hoop voeten in de aarde gehad . Om zoiets te laten bouwen kost namelijk tegenwoordig een hoop geld. Omdat er heel veel vraag is geweest naar nieuwe musicfinders heb ik mijn eigen er maar eens toe gezet. Het is vreselijk veel werk maar het resultaat is er dan ook.
De musicfinders die ik gemaakt heb zijn legaal en aangevraagd bij buma e.d!!!!!
De gene die nu online staan op mijn website hebben allemaal ORGINELE ARTIESTEN + ORGINELE TITELS !
Er zijn verschillende uitvoeringen o.a 60s en 70s en natuurlijk een nieuwe HOLLANDSE met onder andere FRANS DUIJTS ,JAN SMIT ,en vele anderen.
De musicfinders zijn gemaakt voor TYROS 2, TYROS 3 , S-910 ,CVP-509 ,CVP-505 CVP-409 en CVP 407.
Let wel op dat als u er evt gebruik van maakt dat u wel de goede file download want alle yamaha producten hebben andere styles dus werken ze niet op elkaar.
Helaas kan ik ze niet meer gratis weggeven ivm de kosten van de website.
Het zijn nu juist geen superhoge bedragen het is maar te ondersteuning voor de kosten en dat ik het voor jullie kan blijven doen.
Ik zou zeggen kijk er eens naar en ik hoop dat jullie er een hoop plezier mee beleven.
Ik zou het ook leuk vinden als jullie mij een mailtje sturen met de artiesten en titels die jullie er graag in willen hebben. Ik hou daar dan bij het maken van een nieuwe file rekening mee.
Ik hoop jullie allemaal weer eens te zien bij een demonstratie of workshop dan maken we er weer iets gezelligs van.
Mvg Marco Riedijk.
Marco |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 09/06/2010 : 22:11:02
|
Bedankt voor het vele werk wat je weer erin gestopt hebt! Ga binnenkort er even voor zitten om er een te bestellen!!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 10/06/2010 : 10:04:33
|
hallo marco ik ga zeker kijken, en wat een werk! ben heel blij, dat je dit allemaal voor ons doet!! ik vond je al leuk en goed, maar nu kan je helemaal niet meer stuk!!! Hoop je snel weer te zien op een demonstratie grtz ryta |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 10/06/2010 : 20:25:30
|
Marco,
Gefeliciteerd met je nieuwe website!
Mooi die aangepaste Music Finders, ik heb alvast de 60's aangeschaft. Hiermee ben ik blij en kan jij alvast de onkosten van je website betalen
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 10/06/2010 : 21:31:15
|
Hallo Marco, Het is gelukt, ik heb al de 3 MF van de T2 nu op de stick staan. Nog bedankt voor je hulp per telefoon. Nu nog zien om het op de HD te zetten, dat moet ook wel ergens te vinden zijn. Groetjes; Peter |
 |
|
n/a
deleted

22 berichten |
Geplaatst - 10/06/2010 : 21:55:05
|
Hoi Muziek vrienden,
Wat een leuke reakties helemaal super!!
Er komen er nog VEEL meer want er zijn zoveel ideeen. Zoals ik al heb gezegt . Stuur mij een email en dan probeer ik ze ook een T-3 forum tint te geven. Zo krijgen jullie een zelf samengestelde musicfinder. Er zit in de musicfinders die jullie bij mij downloaden een stukje van jullie gegevens in verwerkt. Dit is gedaan voor het massaal copieeren en versturen over het internet. Zo is voor mij altijd te zien wie er copieerd. Helemaal tegenhouden doe je het toch niet en daar zit ik ook niet mee. Maar als ik er voor wil zorgen dat ik het kan blijven maken moet ik wel zoiets verzinnen. Het is eigenlijk best treurig dat het zo moet maargoed. Ik heb er in ieder geval veel plezier in om ze te maken want eigenlijk ben je hier nooit mee klaar. Er is zoveel om te maken en het werkt heel aanstekelijk. Heb je het ene net gemaakt zie je weer wat anders wat ook erg leuk is. Nou kom maar op met die mail dan zitten jullie op het terras en ik te puffen achter de tyros.....
Groetjes allemaal Marco

Marco |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 11/06/2010 : 10:52:39
|
Hallo, ik heb zojuist The Seventys voor de TY3 aangeschaft, toppie hoor!!
Groet, Bert
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 09:56:33
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter H
Hallo Marco, Het is gelukt, ik heb al de 3 MF van de T2 nu op de stick staan. Nog bedankt voor je hulp per telefoon. Nu nog zien om het op de HD te zetten, dat moet ook wel ergens te vinden zijn. Groetjes; Peter
Hallo. je kan ze ook vanaf de stick spelen! Ze hoeven niet op de harde schijf te staan!!
Groet, Bert
 |
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 12:55:25
|
Hallo Bert, Ik zet ze liever op de HD. Alleen nog even kijken hoe dat moet. Ik weet dat het ook via de stick gaat maar mocht die kapot gaan dan heb ik de MF nog. |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 13:29:47
|
Je laadt de mfd van USB in je Tyros. Daarna sla je hem op de HD.
 |
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 15:29:50
|
Dat weet ik Frans, maar ik moet eerst even uitzoeken hoe dat opslaan gaat. |
 |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 15:50:35
|
Function > Utility > (Tab) System Reset > (knop I) Musik Finder Files
Copy / Paste of opslaan naar HD
Groeten Wim
|
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 17:26:47
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Function > Utility > (Tab) System Reset > (knop I) Musik Finder Files Copy / Paste of opslaan naar HD...
Blijft een vreemde en onlogische plek eigenlijk om met MDF's te werken..
Bewerkt door fransonline op 12/06/2010 17:27:36 |
 |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 19:58:46
|
Bij de T3 is dit makelijker
Daar kun je Files selecteren onder in het Music finder menu.
Groeten Wim
|
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 20:07:55
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Bij de T3 is dit makelijker Daar kun je Files selecteren onder in het Music finder menu. Groeten Wim
Ok, bedankt voor deze tip, had het nog niet gezien.
 |
|
Peter H
Average Member

123 berichten |
Geplaatst - 12/06/2010 : 21:09:45
|
Maar ik heb dus een T2 Wim. En daar gaat het ook op die manier? |
 |
|
Onderwerp  |