| Auteur |
Onderwerp  |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 23/01/2011 : 18:11:20
|
Hallo mensen, het is niet te geloven maar sinds ik nu een nieuwe provider heb werkt het internet op mijn tyros 3 weer. Ik schreef dat ik over zou gaan naar UPC en daar zit ik nu sinds 1 week en dik tevreden! Sloot de boel aan en direct internet op mijn tyros 3, het lag dus dus ondanks alle ontkenningen van Tele 2 aan mijn vorige provider Tele2. Nogmaals dank voor alle goed bedoelde reacties! Een tevreden Tyros 3 speler!!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! Tyros 3 |
Bewerkt door bertus op 23/01/2011 18:12:57 |
 |
|
|
klinkt als
Average Member

112 berichten |
Geplaatst - 23/01/2011 : 18:36:43
|
Citaat Wat ik wel jammer vind is dat Firma Oostendorp die ook afweten van het probleem nooit even informeren hoe het erbij staat. Ondanks dat ik ook "even" heen en weer ben geweest op 28 September met het keyboard. Toen werkte het wel op hun provider na lang zoeken. En thuis niet meer. Neem aan dat ik toch ook wel enige actie mag verwachten van die kant? We nemen het keyboard in om het eens goed na te kijken o.i.d, ben tenslotte nog ruim in de garantie! He, toch een beetje frustratie... Ik weet wel dan kan je zelf ook even bellen en dat doe ik ook maar nooit even of het al gelukt is. - puntje?
Al lezende en boerenverstand gebruikende was het toch de provider, zoals vaak geopperd, die het probleem veroorzaakte. Inmiddels ook al fa. Oostendorp op de hoogte gebracht?
P.S. het garantie verhaal krijgt nu wel een heel andere betekenis!
Wel blij voor je dat eea weer naar behoren werkt!
Groeten, |
 |
|
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 24/01/2011 : 20:51:01
|
Ga ik deze week doen, het bovenstaande nog eens goed doorgenomen te hebben kan ik alleen zeggen, "als je alles van te voren wist hé". Maar dát gaat niet! Als een provider zegt niets tegen te houden ( internetsignaal ) moet of ga je het ergens anders zoeken...
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! Tyros 3 |
Bewerkt door bertus op 24/01/2011 20:52:32 |
 |
|
Onderwerp  |
|
|
|