Auteur |
Onderwerp |
|
van zijpe
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 07:20:31
|
hallo iedereen
heb een probleempje als ik een midifille bewerk wil hj de score 4 niet herschrijven wat bedoel ik daarmee dat dit gedeelde steeds staat als voorheen wil zelf de midifille spelen dus het gedeelde dat speeld krijg ik niet weggeschreven manueel wel de rest gaat wel wat doe ik verkeerd want anders moet ik altijd het gespeelde gedeelde uitzetten manueel. ik bewerk dit met songcreator .
groeten, van zijpe |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 07:34:57
|
Hallo van Zijpe,
Kijk eens op mijn site bij Tyros2 > Tips > Songs bewerken. Dan wordt het wel duidelijk denk ik. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 09:00:46
|
Hallo van Zijpe,
Probeer, net als in een leesboek, punten en komma's te gebruiken. Dit leest een stuk prettiger voor iemand anders.
Ik weet het, ik ben een zeur............
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
van zijpe
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 09:36:27
|
rene je bent een echte zeur ha ha ha |
|
|
van zijpe
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 09:49:30
|
hallo, zal eens beshrijven hoe ik dat doe .eerst luister ik naar de midifille is dat goed druk ik op stop . dan ga ik naar channel on/off knop en zet de betrefende channel 4 in mijn geval uit. dan ga ik naar songcreator setup en vink ik bijna alles aan uitgezonderd EQ, pan ,mic . dan druk ik op save geef betreffende titel van midifille in en schrijf ik dat weg naar hd1 .dan keerd het scherm automatisch terug naar songcreator waar ik bovenaan de titel van de midifille ziet staan .dan druk ik op execute en ga ik uit songcreator . als ik dan op de betreffende midifille klik verschijnt er song changed save ? dus druk ik nogmaals op yes en schrijf ik dit nogmaals weg . hoop dat jullie nu iets zien wat ik verkeerd zou kunnen doen en hoop op jullie goede raad
groetjes frank |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 10:33:44
|
Hallo Frank,
Ga naar songcreator Tabblad 2 (Channel) dan naar 5. (Setup) Verander nu wat je wilt veranderen en ga met exit weer naar setup. Druk nu op Execute. Dan pas staat het in de song weggeschreven. Dan op Save op sla je de song weer op. Andere mogelijkheid: Ga naar 1 - 16 en zoek met knop F het channel dat je niet wilt horen. Zoek het item Volume (Controler 7) en geef hiet de waarde 000 in. (je moet meestal met knop A omhoog) Je kunt de song dan meteen weer opslaan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
van zijpe
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 18/06/2010 : 10:46:34
|
bedankt voor de reactie groeten,frank |
|
|
|
Onderwerp |