Auteur |
Onderwerp  |
|
albertvvl
Junior Member

73 berichten |
|
tyros2
Senior Member

805 berichten |
Geplaatst - 20/06/2010 : 19:40:22
|
Hallo Albert.
Helemaal mee eens, dit is een prachtig nummer het is 1 van mijn favorieten. Ik vindt dat jij dit nummer gespeeld hebt zoals deze moet zijn, petje af voor deze performance!!!! Toevallig heb ik deze week het bladmuziek binnen gekregen alleen mis ik de piano en gitaarsolo in het midden van het nummer wat ik jammer vindt dus dat wordt improviseren. Bedankt voor dit moois.
Muzikale Groet Henk |
 |
|
albertvvl
Junior Member

73 berichten |
Geplaatst - 20/06/2010 : 19:51:25
|
Hallo Henk,
Bedankt voor je reactie, heb mijn best gedaan :o)
Als je wil kan ik je de bladmuziek van de gitaarsolo en de piano bezorgen.Geef even een seintje indien interesse.
http://www.avvsystems.be
|
 |
|
T-Rossie
Moderator

3284 berichten |
Geplaatst - 20/06/2010 : 20:35:00
|
Albert, Geweldig gespeeld/opgenomen. Jouw opname laat me besluiten het nummer ook in ons repertoir op te willen nemen. Welke style heb je ingezet? .... of heb je die zelf gemaakt?
Roel |
 |
|
Ronny
Average Member

381 berichten |
Geplaatst - 21/06/2010 : 07:50:35
|
Hey Albert,
Dit is eccht weer SUPER en perfect afgewerkt!!!
Laat ze maar komen !!!
Grtjs, Ronny |
 |
|
albertvvl
Junior Member

73 berichten |
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 04/07/2010 : 22:38:18
|
Hallo Albert. Ik ben zo benieuwd naar de style die jij gebruikt voor dit nummer. Ik heb een tyros 3 maar zoek me de blubber naar de style. Verder prachtig gespeeld en zeer mooi intrumenten gekozen. Succes verder.
moeder |
 |
|
joflecken
New Member

43 berichten |
Geplaatst - 12/07/2010 : 20:20:22
|
Beste Albert, ik kijk en luister vol plezier naar jouw muziek met ons geweldig instrument de T3 Ik sta er versteld van hoe je de instellingen van het keyboard gebruikt. Bv bij Hallelua zet je hal op de snaredrum, terwijl mij verteld is dat je dit niet appart kunt doen. Dus het kan wel, alleen weet ik niet hoe, maar dat is een ander onderwerp. Geweldig hoe je speelt, complimenten uit Landgraaf vanuit het verre Limburg. Groetjes Jo |
 |
|
Daysan
Average Member

163 berichten |
Geplaatst - 14/01/2011 : 03:20:08
|
hoy Ik zie dit nu pas,ik ben eens rustig aan het snuffelen hier. wauw dat is genieten dat spel van jou heerlijk. dit klinkt toppie prachtig
gr daysan
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3-Elec orgel EL90 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|