Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
4 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 13:22:59
|
Heeft iemand ervaring in wat je kunt verwachten als je gaat inruilen op een opvolger in dit geval t3 na t4. Wat zou ik moeten bij betalen als ik de tyros 3 in ruil op de 4 iemand een schatting ?? |
Bewerkt door n/a op 10/09/2010 18:13:04 |
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 13:27:00
|
Het is een ongeschreven 'wet' dat dit soort vragen niet op een forum worden gesteld. Even bellen naar Henk Oostendorp... |
|
|
n/a
deleted
4 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 13:59:47
|
en zijn er grote vershillen tussen de dealers?? |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 16:20:05
|
Marco, Ja.... er is maar één de beste |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 18:37:39
|
Tuurlijk zijn er verschillen tussen dealers. Mijn beslissing om met Oostendorp in zee te gaan is de klantvriendelijkheid, goede nazorg en een goed ondersteunend forum. Niet alles is hiermee in geld om te zetten, je moet gewoon een klik hebben en dan maak je de juiste beslissing.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
n/a
deleted
4 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 20:49:04
|
ja dat is wel zo je kunt beter iets meer betalen en dat je zeker weet dat je ook nog eens terug kan komen voor informatie of uitleg en goede nazorg ik heb al wel veel goede verhalen gehoord en gelezen over oostendorp. |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 23:26:16
|
Ik vraag me zomaar eens af, wonen klanten altijd in de buurt van Oostendorp? Ik ben zelf nog geen klant, maar denk er wel eens over na mijn Tyros2 in te ruilen voor een Tyros4.
Ik hoor en lees alleen maar goede verhalen over de firma Oostendorp, maar om bij Oostendorp te komen moet ik 147 km rijden. Is het niet handiger als je een keyboard koopt dat de winkel waar je dat doet in de buurt zit, of maakt dat niet uit?
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 23:31:38
|
Ik woon er zo'n 130 km vandaan en rijd er regelmatig naartoe. Is goed te doen en de moeite waard.
Groet, Ruud |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 06/09/2010 : 08:12:32
|
Klantvriendelijkheid goede ondersteunig en service is het meer dan waard dan die 147 km. Bij de Fa.Oostendorp heb je in ieder geval niet het gevoel dat deze service alleen maar tot aan de drempel gaat. Ook ik moet van behoorlijk ver komen, maar mijn volgend keyboard koop ik wel weer bij Oostendorp. Doe een leuke CD in je autoradio en voor dat je het weet ben je in Wezep en de koffie staat al te pruttelen.
Muzikale Groet Henk |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 06/09/2010 : 10:51:35
|
ben ik volledig mee eens,qua vriendelijkheid en service is Oostendorp de BESTE,en ik rijd er speciaal heen zelfs al woon ik in Oostende(Belgie)dus meer dan 350km,van een zeer tevreden klant,ROMANTIKO |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 07/09/2010 : 18:18:44
|
Mag ik ook even, ik ga binnenkort even terug om koffie te drinken en met mijn Ty3 voor een onderhoudsbeurt! Ik ben nu deze maand 1 jaar in het bezit ervan en dit moet even gebeuren vanuit Spijkenisse, maak er gewoon en dagje uit van met mijn vrouw samen, en als die klaar zoeken een leuk restaurantje samen en wallá.... Bert gaat weer lekker verder met z'n TY3! What a live!!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
Bewerkt door bertus op 07/09/2010 18:19:18 |
|
|
Louis
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 08/09/2010 : 14:12:11
|
In ieder geval heeft Yamaha wel roet in mijn eten gegooit! Ik heb nu maar twee jaar kunnen sparen terwijl ik uitgegaan was van 3 jaar en dat op basis van ongeveer de inruil zoals die was van de Tyros 2 naar 3.Eens kijken hoe we dat gaan oplossen? |
|
|
Jan Bruijn
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 08/09/2010 : 14:52:40
|
Louis,
Ik zou maar gewoon blijven sparen en de TYROS3 over 1 jaar inruilen. Hopelijk is de T4 dan nog steeds te koop. hahahahaha
Groetjes
Jan Bruijn
|
Bewerkt door Jan Bruijn op 08/09/2010 14:53:50 |
|
|
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 08/09/2010 : 15:57:45
|
Ik zie dat je 25 jaar bent. Ikzelf ben nu 19 en heb veel ervaringen met online kopen etc.
Voor de meeste hier is klantvriendelijkheid en hulp heel erg belangrijk. Er zijn hier ook veel mensen die boven de 50 zitten. Hier zeg ik niet mee dat zij misschien wel niks ervan snappen etc., maar sommige dingen hebben ze wat meer moeite mee/ is buiten hun tijd.
Voor klantenservice betaal je ook en daarom heb ik ervoor gekozen om het in belgie te kopen (woon zelf helemaal in Friesland). Dit heb ik via het internet gedaan en heb al zeker 3 jaar geen problemen gehad. Als ik een vraag heb kan ik gelukkig altijd op dit forum terecht of nog een engelse website. Toch is het ook niet verkeerd om bij Henk te kopen hoor. Heb zelf ook wel wat dingen gekocht bij Henk in Oostendorp . Ben er ook zeer tevreden over. Als je dit forum al ziet weet je hoe goed de klantenservice is! Maar het is een keuze die je maakt, ga je voor klantenservice of ga je gewoon dik 200 tot 600 euro besparen. De keuze was voor mij heel makkelijk, ook omdat ik nog zeer weinig geld had!
Het blijft altijd een keuze tussen geld besparen of een goede klantenservice.
(Helaas ga ik niet melden waar ik het gekocht heb, omdat dit de website is van Henk Oostendorp en om dan een ander bedrijf te promoten, ook al zit hij totaal ergens anders, dat vind ik niet kunnen!)
Gr. Menno
Edit administrator Henk Oostendorp: het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat een ander bedrijf een Tyros3 zoveel goedkoper aanbiedt als dat wij deze aanbieden. Ons motto is: scherp geprijsd en beste service. Dat is niet het geval als er honderden euro's verschil in prijs is. Je hebt vast geen offerte aanvraag naar mij gestuurd. Bekijk de prijzen op onze Oostendorp website en dan ben ik wel benieuwd hoeveel je echt minder betaald hebt. Wij gaan juist de prijsconcurrentie aan met internetwinkels. Een klant mag best íets extra's betalen voor goede service, maar dat kan niet zoveel schelen. |
Bewerkt door Sneakyman op 08/09/2010 16:05:43 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 08/09/2010 : 18:08:30
|
Menno, Je bent nog maar jong en begrijpt blijkbaar nog niet dat klantenservice veel meer is dan het beantwoorden van vragen.... da's niet erg
Wat ga je bijvoorbeeld doen als jouw instrument het begeeft en je zou morgen een optreden hebben? Opsturen naar België voor risico verzender, kosten heen/kosten terug, vervangend instrument in de tussenliggende tijd? Wat te denken van een gratis extra jaar garantie (Bij H.)... krijg je die ook bij P.?
Onderschat zeker niet de 50-plussers (Ik hoor er zelf ook bij ) qua (levens)ervaringen, kennis en vaardigheden (technisch en muzikaal). Je kunt zeker nog heel veel van ze leren
oan't sjen
|
Bewerkt door T-Rossie op 08/09/2010 18:11:31 |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 08/09/2010 : 19:25:42
|
Ach,ik wacht wel tot Tyros 5 uitkomt met touchscreen. Ha,ha ha |
|