Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Premium voices perikelen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 19/09/2010 :  01:09:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Voor de mensen die straks een Tyros 4 gaan aanschaffen:

Op de Yamaha site lees ik net dat je een gratis premium voice kunt downloaden voor de Tyros 4.
http://www.music-tyros.com/tyros4/downloads/index.html

En dit lees ik op pagina 6 van de Tyros 4 brochure:
citaat:
Coming Soon
The Vintage Keyboard Premium Pack and the realistic sound of the Premium SA2 Saxophone Voice
Zie link: http://www.yamaha.com/yamahavgn/Documents/KeyboardsDMI/T4_Catalog.pdf

Mijn website: http://www.xs4all.nl/~corvdh klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.
Ga naar bovenaan de pagina

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 19/09/2010 :  08:37:20  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja, 1 GB Flash Geheugen maximaal, omdat er 1 geheugenslot in de T4 zit. Maar..... dat is omdat op dit moment de FL1024M de grootste Flash Geheugenkaart is.
Ik acht het niet uitgesloten dat geheugenkaarten met grotere capaciteiten op de markt zullen komen, afhankelijk van wat de T4 maximaal aan kan.

Ik heb op een forum gelezen dat derde partijen met de ontwikkeling van Voicepakketten (sample-pakketten) bezig zijn, die in de T4 geladen zouden kunnen worden. 512 MB voor een piano-pack en zelfs 1,5 GB voor een orkest/strijkers-pack.
Om die reden denk ik dat het niet bij die 1 GB hoeft te blijven.

Groet, Ruud

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 23/09/2010 :  23:48:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Onderstaand een vraag van een Engels forumlid aan Yamaha en het antwoord over de gehanteerde procedure "Premium Packs gekocht voor de T3 in te laden in de T4".
Ik heb de gehele tekst overgenomen, omdat de verwijzing met een link niet precies bij de vraag uitkomt.

Het blijkt dat het installeren van de Premium Packs eenvoudiger is geworden door het indrukken van de nieuwe Pack-installatie-knop in het functiemenu.

Groet, Ruud

Question

I have ordered a Tyros 4 for delivery hopefully end October 2010.
I purchased 3 premium packs - Choir & Vocals, Pan Flute & Trombone from you. I believe I can transfer these packs to my new T4, can you please tell me what the procedure is? Also should I delete them off my T3 which will be traded in as part exchange.

Answer
Dear ***,
Thank you for contacting Yamaha!

When you receive your Tyros4, you will need to upload the instrument ID to your account at YamahaMusicsoft.com, and download a new license key. When you have done this, new Tyros4 versions of your purchased Premium Packs and Voices will be available for download from your YamahaMusicSoft.com account, free of charge.

In the Tyros4, the pack installation is much easier. There are instructions on the FAQ at YamahaMusicsoft.com, but it basically involves registering your instrument, transferring the files from USB, and pressing the new Pack Installation button in the function menu.

Please delete your license key and premium voice packs from your Tyros3 prior to returning it to the dealership.

Let me know if you have any other questions.

Kind Regards,
Yamaha Music Interactive, Inc.
Customer Support Team
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000