Auteur |
Onderwerp |
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 14/09/2010 : 22:58:50
|
Beste medeforummers,
Aan de specificaties van de Tyros 4 die zo langzamerhand bekend zijn is gebleken dat de Tyros 4 meer styles heeft, maar ook dat een groot deel van het assortiment aan styles vernieuwd/anders is dan de Tyros 3. Kortom, het kan dus heel goed voorkomen dat een favoriete style van de Tyros 3 opeens niet meer op de Tyros 4 zit.
Vanwege de backwards compatibilteit van de Tyros 4, zal deze dus prima styles kunnen lezen die met de Tyros 3 zijn opgeslagen. Daarom heb ook ter voorbereiding alle Tyros 3 styles veilg gesteld op mijn USB stick. De Tyros 3 styles kunnen namelijk vanaf het keyboard eenvoudig worden gekopieerd naar een USB stick.
Het kan natuurlijk gebeuren dat iemand zijn/haar Tyros 3 al verkocht heeft zonder de Tyros 3 styles veilig te stellen. Daarom voor iedereen die het handig vindt de onderstaande link om alle Tyros 3 styles te downloaden (ongeveer 8MB groot) :
Veel plezier ermee!
Groetjes,
Robert |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 15/09/2010 : 06:40:58
|
Hallo Robert,
Ik begrijp de goede bedoeling, maar op deze styles rusten de rechten van Yamaha. Een van de regels binnen dit forum is, dat er geen files waar rechten op zitten aangeboden worden. Zie hier Ik heb de link dus verwijderd. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 15/09/2010 : 08:33:12
|
OK, was/ben me bewust van de regels maar dacht niet dat er daadwerkelijk strenge rechten rusten op de interne styles. Ze zijn immers helemaal niet beveiligd zoals bijvoorbeeld de interne demosongs (die dus met geen mogelijkheid naar een USB stick of harde schijf te kopiëren zijn). Daarnaast zijn de styles in hun originele vorm alleen bruikbaar op een Tyros 3 (i.v.m. het SSF2 formaat). Afijn, ik wil niet dat er nu in dit topic een discussie over rechten ontstaat, er wordt al genoeg offtopic gereageerd op andere topics.
Dus....geen nood. Mochten mensen de link naar de styles alsnog willen hebben, kunnen deze altijd een persoonlijk berichtje sturen.
Groetjes, Robert. |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 16/09/2010 : 10:33:57
|
Hoi,
Waarvan akte.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 06/10/2010 : 22:24:02
|
Mensen die interesse hebben en een persoonlijk bericht sturen, geef daarin dan ook een (geldig) e-mail adres weer. Anders kan ik niets terug sturen.
Geert43, als je dit leest: je hebt gereageerd met een verzoek, maar jouw geregistreerde e-mail adres op dit forum klopt niet. Dus als je alsnog een link wilt ontvangen, geef dan ook een correct e-mail adres door.
Groetjes,
Robert |
|
|
|
Onderwerp |
|