Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
22 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 16:05:15
|
Hallo muziekvrienden,
Ik hou dit forum al een poosje in de gaten en zie dat er wel erg veel opmerkingen zijn + voor oordelen.
Natuurlijk ook zeer veel positieve.
Wel om iedereen een plezier te doen zal ik de tyros 3 en 4 NAAST elkaar zetten om te laten zien en horen dat de tyros 4 een hele andere wereld is!
Ik zal aan Henk vragen om er ook nog een tyros 2 bij te plaatsen mits hij deze heeft.
Concept tyros is voor iedereen een begrip en jong en oud kunnen hem bedienen. Iedereen zal er stil van worden want het is de grootste verbetering in 15 JAAR!!!
Ook de luidprekers die er nu bij zitten zien er bijna hetzelfde uit maar klinken wel degelijk een stuk beter! Ook zal ik een uitzondering maken en u de gelegenheid geven om ZELF even te kunnen spelen op mijn tyros 4 in de pauze of evt na de demo. Ik doe dit zodat u zelf kunt inzien dat dit app een knap stukje werk is van yamaha en een serieuze upgrade is. Natuurlijk kan niet iedereen proberen maar een aantal moet zeker lukken.( anders kom ik niet meer thuis )
Het wordt een bijzondere avond en er komt zelfs theater geluid aan te pas. De tyrossen worden allemaal op hetzelfde geluid aangesloten zodat er een eerlijk vergelijk is.
Degene die nu al opmerkingen hebben kunnen beter zeggen dat ze het geld er niet voor over hebben. Dat is eerlijk en wordt gewaardeerd.
Alle andere tyros spelers zullen SMULLEN en uit hun dak gaan!
USB sticks mogen niet gebruikt worden tijdens de demo avond!
Even andere informatie:
Registraties zijn 100% gelijk overzetbaar van T-3 en T-2
Premiumpack gebruikers kunnen ( wat ik even van Martin Harris heb gehoord) GRATIS bij aanschaf van de tyros 4 de sofware die gekocht is nog een keer uploaden voor tyros 4.
Het is dus geen weggegooid geld zoals ik ergens hier heb gelezen . Iedereen krijgt dus gewoon waar recht op is.
Ik hoop dat echt IEDEREEN die tyros speeld komt kijken want geloof me het is meer dan de moeite waard.
En oh ja over de piano ,deze is wel degelijk anders maar dat vertel ik jullie tijdens de demo.
Tijdens mijn demo zal ik ook alles uitleggen over de nieuwe technieken en jullie vragen beatwoorden.
Tot snel Marco
Marco |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 16:31:35
|
Hallo Marco,
Dit vind ik een geweldig plan. Kijk er dan ook ongeduldig naar uit. Tot donderdag en groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 17:27:01
|
Hallo Marco,
Leuk dat je een duit in het zakje doet en ons alvast lekker maakt voor komende donderdag.
Tot dan. Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 28/09/2010 20:39:56 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 18:02:31
|
Marco, Omdat er nog wat onduidelijkheid is over de premiumpacks :
Moeten Tyros3 gebruikers die pack(s) hebben gekocht éérst het pack de-installeren op de Tyros3 voordat wij/zij de gratis download kunnen doen van de Yamaha website en daarna installeren op de Tyros4?
of
Kunnen wij onze Tyros3 verkopen/inruilen inclusief pack(s) en na aangetoond te hebben ooit het pack te hebben gekocht voor de Tyros3 alsnog gratis de Tyros4 van de packs te voorzien?
Vraag die dan komt : Hoe tonen wij aan dat wij packs hebben gekocht? (mijn Tyros3 gaat volgende week naar een ander 'baasje' .... dus zou het handig zijn om al wat duidelijkheid te hebben)
Volgens mij willen de meeste Tyros3 eigenaren dit graag zo snel mogelijk weten |
Bewerkt door T-Rossie op 28/09/2010 18:30:04 |
|
|
n/a
deleted
22 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 18:53:31
|
Hoi vrienden.
Jullie snappen natuurlijk dat ik het ff druk heb op het moment maar je kunt door middel van de inlogcodes die je gebruikt heb om de premiumvoices te downloaden opnieuw de klanken en styles downloaden. Dat is tenminste mij zo verteld. Hoe het precies gaat werken hoor ik waarschijnlijk snel. Er zijn natuurlijk gegevens van jullie creditcard opgeslagen zodat ze weten dat het dan ook aangeschaft is. De vraag of je het moet de-instaleren word via de dealer nog mede-gedeeld maar ik vermoed van wel! De id code is een zeer belangrijk item hierin en ik weet ook niet of je deze nog nodig hebt om de nieuwe te up-loaden.( dus doe het in ieder geval voordat het nodig is ) Misschien kan ik jullie dit donderdag vertellen. Het is in ieder geval fijn dat degene die het heeft gekocht het opnieuw kan instaleren. Echter denk ik wel dat het de-instaleren wel beter is. De nieuwe eigenaar van de t-3 heeft tenslotte het NIET betaald. Ik zou in jullie geval even contact opnemen met Henk hij zal jullie zeker verder hiermee kunnen helpen.
Als ik een tip mag geven dan zou ik het zo in zo de-instaleren. Als je dit namelijk doet wordt de id code in de tyros geblokkeerd en moet de nieuwe eigenaar met andere creditcard gegevens het opnieuw kopen en hoort het uiteindelijk......
DONDERDAG WORDT EEN FEEST!!!
Marco |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 20:06:11
|
Bij deze mijn duit in het zakje. Gewijzigd bericht
Premium packs moeten in principe gedeïnstalleerd worden alvorens u deze weer opnieuw in de Tyros4 wilt laden. Via de gegevens van uw creditcard kunt u ze weer installeren op uw Tyros4.
Het is net een Windows licentie. Die mag ook maar op één computer geïnstalleerd worden.
In de praktijk is het natuurlijk niet te voorkomen. Ik denk dat Yamaha een oogje dicht knijpt. Als er meer info te krijgen is, dan zal dat op onze website gemeld worden. Maar in ieder geval, degene die de Packs voor hun Tyros3 hebben gekocht kunnen deze ook gebruiken voor hun Tyros4.
Het is wel zo dat Yamaha veel onkosten heeft gemaakt voor het maken van de voices. We willen met ons allen graag dat ze dat blijven doen. Laten we ons netjes gedragen maar niet roomser zijn dan de paus ;-)
Graag tot donderdag!
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 20:13:58
|
OK bedankt Henk..... duidelijk! Elders op het web werd een andere indruk gewekt. (zelfs op yamaha sites volgens mij) vrij vertaald: Als u premium packs voor de Tyros3 heeft aangeschaft kunt u nog éénmaal gratis de software downloaden voor de Tyros4. (niets over deïnstalleren dus)
De premium Mixed Classical Choir voice zijn wel gratis te downloaden na registratie.
http://www.music-tyros.com/tyros4/downloads/index.html Tot donderdag. |
Bewerkt door T-Rossie op 28/09/2010 20:28:53 |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 21:09:15
|
Admin,
Ik zag op de T4 site dat we een uitnodiging zouden ontvangen voor donderdag en dat die noodzakelijk is om erbij te kunnen zijn. Het is nu dinsdag en ik weet niet of anderen al wat ontvangen hebben, maar ik heb nog geen uitnodiging gezien! Ik heb mezelf wel aangemeld (misschien wel twee keer...) en je begrijpt dat ik er niks van wil missen donderdag... zeker niet na de lekkermakers van Marco.
Dus, krijgen we de uitnodiging nog, of kunnen we op de bonnevooi komen?
Groeten, Ezra
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 22:12:51
|
De uitnodiging is vanavond verstuurd!
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 22:53:47
|
Toch netjes van Marco, dat hij alvast een toelichting geeft op hetgeen wat er staat te gebeuren a.s. donderdag. Ben zeer benieuwd.
Rene
ps.
Marco........probeer alleen de geluiden te gebruiken die in de Tyros 4 zitten, en geen samples van derden. Het is maar een verzoek.............
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
n/a
deleted
22 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 22:58:54
|
Beste Rene,
GEEN ZORGEN alles is standaard en heb jij dus ook als je de tyros koopt. Druk dezelfde toetsen en knoppen in and you be me!!! Ik maak dus GEEN gebruik van externe software. What you see is what you gett
Ik hoop jullie allemaal te zien bij jullie lokale dealer.....
Marco |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 28/09/2010 : 23:51:39
|
De spanning loopt zo aardig op. Marco, fantastisch dat je ons vooraf informeert. Verwachting voor a.s. donderdag is dan ook erg hoog.
Niek |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 29/09/2010 : 05:18:26
|
Hoi,Marco , Ik hoop dat van deze Demo avond ook een dvdtje uitkomt. Ik moet werken,maar zou wel graag wat willen meemaken van die feestvreugde. Groetjes Ray |
|
|
n/a
deleted
22 berichten |
Geplaatst - 29/09/2010 : 08:37:01
|
Beste mensen ,
Er mag NIET WORDEN GEFILMD en GELUIDSOPNAMES maken is VERBODEN.
Helaas dus GEEN dvd.
Sorrie ik heb het niet verzonnen.....
Marco |
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 29/09/2010 : 09:05:39
|
Dus toch maar een verlofdag opnemen in plaats van geluid/beeld |
Bewerkt door T-Rossie op 29/09/2010 09:06:37 |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 29/09/2010 : 15:53:27
|
Geplaatst - 29/09/2010 : 09:05:39 -------------------------------------------------------------------------------- Dus toch maar een verlofdag opnemen in plaats van geluid/beeld Ha,denk niet dat dit te realiseren valt bij NS ha,ha,ha, zijn veel ziek. |
|
|
Onderwerp |
|