Auteur |
Onderwerp |
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 13/10/2010 : 22:42:11
|
Gelukkig. Ik begon mij al zorgen te maken.
Rene
Tyros 3, ( bijna Tyros 4 )Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 15/10/2010 : 18:55:10
|
Hoi,
De knoop heb ik al doorgehakt! het wordt de TYROS 4, Het wordt in iedergeval de Tyros 4 XXL + 1024 mb Flashgeheugen.
Waar ik hem bestel??? is nog niet rond, heb 3 aanbiedingen liggen.
Wat zijn de avonden lang zonder da tingelding in huis zeg ik verveel me het apenzuur.
Ben van sjagerijn mijn bladmuziek maar eens aan het ordenen
Bestellen ga ik dit weekend doen!!
Gr Toine
Tyros 3 xxl verkocht + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 15/10/2010 18:57:18 |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 15/10/2010 : 20:42:22
|
Hallo Toine,
Als je 3 aanbiedingen hebt liggen, dan is de keus dan toch ook overzichtelijk! maw. je weet bij wie je gaat bestellen.
Veel order plezier, zowel met bladmuziek danwel met je T-4.
Groeten, |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 15/10/2010 : 22:41:08
|
Vreselijke vent die Guus.... zegt ie eerst niks en besteld ie een TYROS4... IK heb mn offerte al binnen van Henk en..... ik wacht op zijn mail...want dan heeft ie ze binnen... Pffff...ik kan er niet over uit... bedankt maatje Guus...
Groetjes Dick |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 16/10/2010 : 14:55:06
|
Hoi Dick,
Het geluid was perfect met de Bose L1 .
Ik kan niet wachten slapeloze nachten , wanneer ik het verlossend telefoontje krijg, HIJ IS BINNEN.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 16/10/2010 : 14:59:58
|
Ja Guus ... het valt mij ook zwaar, temeer omdat mijn T3 al 14 dagen weg is.. Heb je een demo gezien met Bose L1's ? Skitterent hè? |
Bewerkt door T-Rossie op 16/10/2010 15:19:06 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 16/10/2010 : 16:28:00
|
Hoi allemaal,
De kogel is door de kerk!
Ik heb vanmiddag mijn Tyros 4 XXL + 1024 Flashgeheugen besteld bij mijn lokale dealer in Oisterwijk waar ik ook destijds mijn T1 en T2 gekocht heb.
Heb vanmiddag heerlijk zitten spelen op de T4, wauw wat een geluid komt er hier weer uit.
Heb ook een tijdelijk leen keyboard meegekregen, zodat ik toch nog wat kan tingelen totdat de T4 geleverd gaat worden.
Niet dat Oostendorp slecht was/is, ook daar ben ik nog steeds tevreden over, alleen de afstand was voor mij de doorslaggevende faktor.
Nu maar wachten..... maar ben blij als een klein kind en kan niet wachten totdat het verlossende telefoontje komt.
Groetjes van een blije Toine
Tyros 3 xxl verkocht + Stagepass 300 |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 16/10/2010 : 23:35:42
|
Hallo allen en speciaal Guus, mijn order is er ook al uit hoor... ik kan ook niet wachten maar zoals ik elders al zei... als jij hem eerder hebt dan ik... dan zal vast je koffie er ook eerder overheen gaan dan bij die van mij
Ik heb hier en daar nog eens geluisterd..dit is toch wel weer een hele andere machine hoor... meer op de voices en choirs gericht... maar die hoef je natuurlijk niet steeds te gebruiken... het oude bekende zal er ook wel inzitten toch?
En samen met de bose L1 compact zal die best super klinken net als de T3...
Wor moe van t wachte
Groetjes, Dick |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 23/10/2010 : 22:08:07
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeee Guus, waarom willen ze eind oktober pas leveren... omdat oktober een maand is met 31 dagen.......... langggggggggggggggggggggg wachten dus....
Groetjes Dick |
|
|
farfisa
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 24/10/2010 : 00:21:56
|
Hallo,
vandaag bij een demo geweest van de tyros 4. ik moet zeggen super apparaaat, en ook Marco riedijk heeft een prima demostratie neer gezet. ik had zelfs de mogelijkheid om het demo model van de winkel na de demo te kopen en mee naar huis te nemen, om als eerste in Nederland de tyros 4 in huis te hebben. Erg aanlokkelijk maar mijn geld had eerst even andere prioriteiten. Misschien eind van het jaar heb ik hem in huis.
Farfisa |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 24/10/2010 : 02:40:16
|
Gisteren een kleine 150 km naar Wezep gereden om daar de Tyros 4 nog eens te bekijken en te beluisteren. Een aantal uur genoten van dit geweldige apparaat.
Ik heb ook zelf kunnen spelen en ook nog even wat instellingen, een style en een zelf gemaakte voice getest die ik na converteren van Tyros2 naar Tyros4 formaat op usb stick had gezet. Mijn instellingen klonken nog beter dan op mijn Tyros2, echt waar een fantastisch apparaat die Tyros4.
Ik heb hem dan ook besteld, het is een Tyros4 XL met 512mb Flash Memory Expansion Module geworden. Ze verwachten begin november de eerste exemplaren van de Tyros4 te kunnen leveren. Ik hoop dat de mijne erbij zit maar ik was niet de eerst die er één gekocht had dus er zijn nog x aantal wachtende voor me.
Nog even wat vraagjes:
Nu wil ik mijn Tyros2 netjes inleveren dus wil ik even de vingerafdrukken verwijderen, maar we kennen allemaal het verhaal van de lak van de Tyros2 dus durf ik er weinig aan te doen. Misschien met een licht vochtig doekje maar Ik heb het idee dat ik dan de lak zal beschadigen. Wat is de beste manier om een keyboard schoon te maken?
Nu wil ik ook alle instellingen (incl. de internet instellingen) uit mijn Tyros2 wissen en de harde schijf leeg maken, wat is de beste manier om dit te doen?
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 24/10/2010 : 14:52:45
|
Hoi corvhd , het beste is een licht vochtig doekje erover zonder schoonmaakmiddelen daarna opwrijven met een droge schone theedoek. Zo heb ik al mijn keyboards behandeld. Als hij sterk vervuild is een beetje afwasmiddel er op maar wel gelijk drogen zodat er geen vocht tussen de knoppen komt(Zeer belangrijk) Wekelijks dit doen is het beste zodat het vuil niet aankoekt. mocht de tyros in een rokerige ruimte staan dan dit zowiezo doen. van lakschade zie ik niets na 4 jaar schoonmaken fijn te horen dat hij al zo spoedig komt, hoop dat ik hem dan ook al krijg! en toppie dat de T2 styles ook goed klinken want heb er behoorlijk wat opgeslagen. bedankt voor het mee kunnen genieten van je demo
Gr Tyros 2 tot 4 women
TT |
Bewerkt door Toetie op 24/10/2010 14:54:19 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 24/10/2010 : 15:05:04
|
Ik heb mijn T2 ook schoongemaakt, maar bij Oostendorp aangekomen, zette Martijn er een grote bus met schuim op, en vreef daarna alles schoon, Daarna gaat hij aan de PC ,en word hij weer standaard gemaakt. Dus je hoeft geen extra werk te doen.
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 24/10/2010 15:11:08 |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 24/10/2010 : 15:45:10
|
Frans, wat voor schuim is dat?, lijkt me wel handig om een bus in huis te hebben.
Nu kan ik de Tyros2 toch op de één of andere manier resetten? Ik dacht bij het aanzetten een bepaalde toetsencombinatie indrukken, maar ik ben even kwijt welke combinate dit was.
Hoe maak ik een baclup van het usergeheugen?
Cor.
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 25/10/2010 : 10:32:03
|
Cor -Voor dat schuim kan je beter Martijn even bellen, het is een universeel schuim wat ook voor contacten reiniging word gebruikt.Ik denk dat je het wel bij een muziekwinkel kan kopen. Misschien wel bij Oostendorp. -Als je de Tyros opstart en de hoogste C ingedrukt houd, reset hij zich naar de fabrieks instellingen, maar wist niet de door jou vastgezette memorie's. -Wat jezelf in het user heb gezet, kan je ook weer op b.v.een stick laden.
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 25/10/2010 10:34:30 |
|
|
Onderwerp |
|