Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 28/10/2010 : 19:30:18
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Ik las in de nieuwsbrief 5 dat er een paar T4's uitgeleverd worden deze week die nog over waren van de eerste levering toen alle winkels werden voorzien van een demomodel.
Het begint bij mij steeds meer te kriebelen.
Groeten Wim
Tja, ik heb vanmorgen de t-4 al even binnen gehad ( mocht ik gewoon even gebruiken van mijn dealer). Ik gaf een knip en ik had een T-4 Zou dit misschien kunnen maken hebben met dealers die geloven in hun gebruikers . Zoals in mijn geval , als mensen die dit ding gebruiken om hun boterham ermee te verdienen. Zoiezo gaat de T-4 lekkertjes van de band in Belgica. Wij hebben geen regering , maar wel goede leveranciers sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 28/10/2010 : 19:53:40
|
Hoi Sis,
Geef dan meteen even jou mening over dit apparaat. Jij als grote smurf ( in het Nederlands betekent dit een zeer wijs persoon ) moet toch direct zijn mening klaar hebben.
Rene
Tyros 3, ( bijna Tyros 4 )Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
a048352
New Member
49 berichten |
Geplaatst - 28/10/2010 : 22:21:11
|
Mijn eerste indrukken na 2 dagen spelen en programmeren :
zoals verwacht veel te veel choirs die op elkaar lijken en live weinig inzetbaar. Zyn meer gimmicks. Zyn veel mooie nieuwe styles by! Scrollen in musicfinder gaat veel vloeiender,zoeken daarin nog steeds even traag als in tyros 3.. Sommige menu's zyn beter opgebouwd. Styles die je gemaakt of gekocht hebt op een tyros 3, heb je meestal nog werk aan. Niet dat ze slecht klinken,maar ze halen niet het potentieel uit tyros4. Dit komt omdat er standaard wordt verwezen naar de legacy klanken ipv de nieuwe tyros 4 klanken... Waarom voorzien ze hier geen auto mapping naar de nieuwe klanken zoals dit by een midifile kan op een tyros?
Eindelijk mp3 support voor afspelen pauzemuziek...
|
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 05:42:57
|
Rene, ik deel de mening van de post hierboven. Grotendeels dan toch. XLR voor de mic is ook een pluspunt en natuurlijk niet te vergeten die blauwe smurfenledjes Voor de rest moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken of hij of zij hem koopt of niet. Ik twijfel nog . Moet er nog eens goed over nadenken. sis
Bewerkt door n/a op 29/10/2010 06:55:31 |
|
|
a048352
New Member
49 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 08:51:58
|
Inderdaad, XLR input was ik vergeten, maar dat komt omdat ik nog niet gezongen heb op de T4... Eerste optreden dat ik hem meedoe is nu zondagmiddag. Maar aangezien het dan met grote liveband is zing ik (wat logisch is) rechtstreeks op FOH- mixer.
Er zijn redelijk wat styles herwerkt, maar ook veel styles hetzelfde gebleven (zelfs de intros en endings). Wel klinken sommige hiervan subtiel iets beter. (door gebruik van nieuwere klanken)
In mijn geval was het de update waard omdat ik weinig heb moeten opleggen.
Wat die blauwe smurfenleds betreft, ik vindt deze wel mooier dan de groene! alleen jammer dat ze alle overige groene leds ook niet vervangen hebben met blauw! (klanken/styles knoppen) Want dat groen past niet echt samen met dat blauw... |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 09:05:15
|
Tja Tim gij zijt ook een vreed manneken hé. Miljaarde , zo nen goede muzikant. Allez, we zien mekaar nog wel eens in curieus. Succes met Uw nieuwe T-4 alla kerstboom ( met al die lichtjes hé ) sis
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 09:17:48
|
Ruud hoe bevalt de Tyros4? Ik zag hier dat je er één hebt. Of ben je te druk met het spelen?
Groeten Wim |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 14:41:18
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Ruud hoe bevalt de Tyros4? Ik zag hier dat je er één hebt. Of ben je te druk met het spelen?
Groeten Wim
Ruud wilde het vast niet hier vertellen, omdat we dan allemaal jaloers zouden worden...
Maar Ruud, ik gun het je van harte hoor, volgens mij was je ook (een van) de eerste die hem besteld heeft. Dus, schroom niet en deel je mening!
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 17:59:10
|
Ruud bij deze van harte met de nieuwe Tyros 4
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 29/10/2010 : 18:00:26
|
Erg scherp Tyro
Ik wilde er niet zo mee te koop lopen. Maar vandaag zijn er nog meer forumleden de trots eigenaar geworden. Met Marco Riedijk wat ins en outs van de T4 besproken vandaag tijdens zijn demo in Wezep.
Ik heb natuurlijk in de aanloop naar de introductie van de T4 al het nodige geschreven, waarvan ook het e.e.a. op de Ty4.nl site te lezen is.
Thuis erop spelen is weer anders dan in de winkel. Ik vind het in een woord fantastisch. Echt een flinke stap voorwaarts. Zonder de T3 tekort te willen doen hoor, maar het klinkt zoveel lekkerder. De T2 en T3 had ik zonder speakerset aangeschaft, maar bij de T4 heb ik toch ook de nieuwe speakerset gekocht. Klinkt transparanter en ook de bas komt goed tot zijn recht. Deze heb ik voor gelegenheden dat ik mijn grotere set niet mee kan nemen.
Zonder een heel verslag te willen schrijven, want waar zal ik beginnen, stel ik voor dat als er gerichte vragen zijn, deze aan mij (en anderen) te stellen in een nieuw onderwerp. Dan kan/zal ik er naar vermogen zoveel mogelijk antwoord op geven.
Groet, Ruud |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 30/10/2010 : 16:22:27
|
ff vraagje:
De T4's die nu uitgeleverd zijn, waren degenen waar Henk over sprak in de nieuwsbrief? Degenen die "over" zijn van het uitleveren van de demo-modellen?
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 30/10/2010 : 16:35:27
|
Dat klopt Ezra. De grotere aantallen moeten nog komen.
Groet, Ruud |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 30/10/2010 : 20:12:09
|
Is er al bekend wanneer die grotere aantallen gaan binnenkomen?
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 30/10/2010 : 20:51:46
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corvdh
Is er al bekend wanneer die grotere aantallen gaan binnenkomen?
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 31/10/2010 : 21:07:09
|
eind september, begin december |
|
|
Onderwerp |
|