Auteur |
Onderwerp |
|
lizzard
Average Member
131 berichten |
Geplaatst - 21/10/2010 : 22:40:24
|
Wat is het een prachtapparaat, zeg! Ik heb er even op mogen spelen, maar ik ben geheel overdonderd door de kwaliteit. De styles zijn zo mooi opgebouwd, veel nieuwe styles, ook veel ouwe meuk uit t3 maar wel opnieuw geprogrammeerd met de nieuwe voices.
Reken maar dat ie er komt, hoe het moet, moet het, maar hij gaat er komen.
Alleen de hoeveelheid shoobedoo-troep, is wat overdreven, maar het zijn wel mooie stemmen.
lizzrd
Ik heb de Tyros 3, gelukkig. |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 21/10/2010 : 22:53:15
|
Hoi Lizzard,
Inderdaad het is een prachtig apparaat de T4, vandaar dat ik hem ook besteld heb, en zit met volle smart te wachten totdat ie geleverd gaat worden.
Zonder keyboard in huis, is het zo maar saai.
Die shoobadoebah en andere koren zijn verschrikkelijk mooi mits je ze niet teveel gaat gebruiken anders gaan ze flink vervelen.
En dat ligt nou net aan de keyboardspeler zelf hoe die omgaat met de styles,voices en andere mogelijkheden van de T4.
Het gevaar zit erin dat je over een paar weken niks anders hoort dan die koren, shoebadoebah's op Youtube en andere jukeboxen.
Weet hiermee handig om te gaan, en dan zul je weer veel plezier aan de T4 beleven
Gr van Toine
Tyros 3 xxl verkocht + Stagepass 300 |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 22/10/2010 : 14:13:43
|
Net als bij de T2 gewoon je eigen ots maken en shobadoba is er zo uit! Ben ook heel benieuwd hoe hij klinkt! Maar waag er geen extra rit voor als ik naar Oostendorp ga is het om hem gelijk mee te nemen. Het valt me trouwens op dat er zo weinig dames een Tyros hebben of houden ze niet van forums? Ik check ieder geval elke dag nu!
TT |
Bewerkt door Toetie op 22/10/2010 14:15:05 |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 23/10/2010 : 22:00:21
|
Misschien zijn de dames wat bescheidener dan de heren... ik zie er op youtube genoeg ... en als ik er een paar mag aanbevelen : Heidrun Dolde en SunnySilvie... en..............................die kunnen er nog wat van ook!!!!
groetjes Dick |
|
|
|
Onderwerp |
|