Helaas heb ik prijs... Ik startte net mijn Tyros 4 op en het scherm staat precies in 16kleuren en ook is de uitlijning niet meer OK. Vanavond,morgen en zondag gaan optreden wordt wel heel spannend zo...
Jammer van Yamaha, dit voorval + alle reeds gemelde bugs (dat er bij standaard testen toch écht niet in hadden mogen zitten) verduidelijken dat dit rap rap low budget op de markt is gebracht.
Da's een domper a048352. Maar je gaat toch een beetje kort door de bocht met dit bericht. Ja, er zijn een paar foutjes ontdekt, maar 't is niet zo dat de T4's massaal en bij bosjes uitvallen. In de US en de UK draaien al aardig wat T4's en ik heb nog niet vernomen dat daar schermen raar doen. Eerst maar 's je dealer bellen?
Leef met je mee hoor, ik zou me ook niet happy voelen als dit mij zou overkomen. Ik hoop dat dit snel in orde komt voor je..en laat even weten hoe het dan met de service is gesteld?! Mocht dat ook al problematisch worden, ja dan weet ik het nog zo net niet. Maar ik ga uit dat je een pech geval bent. Sorry pechvogel, ik vind het ***** voor je. groetjes en sterkte Dick