Auteur |
Onderwerp |
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 08/11/2010 : 21:14:29
|
Even voorstellen…
Beste mensen, mijn naam is Jaap Poetsma en ik kom uit Hasselt. Al heel wat jaren geleden werd ik fan van Yamaha vanaf de PSR740. De 640 kon me daarvoor niet bekoren maar ik probeerde toch na de 640 de 740 en dat was raak. De 2000 volgde en had ik lang in mijn bezit, een ge-wel-dig keyboard. Er volgde een CVP307 en daarna de 407. Schitterende en majestueuze instrumenten. De overstap naar de 407 was voornamelijk omdat ik daarop midifiles kon opnemen als audio (.wav) en dat was een droom omdat ik m’n muziekspullen niet aan een pc heb hangen en dat ook niet wil. Ik had verwacht om CVP-er te blijven en na een aantal jaren weer eens een overstap te gaan maken naar model xxx, maar al snel toen de indrukwekkende specs bekend waren van de T4 besloot ik ‘m bij Henk Oostendorp te reserveren en later volgde de bestelling. Een Yamaha MO8 zorgt straks voor 88 toetsen, wat erg fijn is om over te kunnen beschikken, zeker met de vele mooie piano’s van de T4. Met de CVP was ik zeer verwend wat piano’s betrof, maar ik heb inmiddels gehoord dat de T4 ook over geweldige piano’s beschikt. De acoustische piano is heel erg goed (is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak). Voor de versterking zorgt een setje HS80, ik had ze al en ben er bijzonder blij mee, en de woofer van deze serie completeert het straks. Ik ben nu in erg blijde verwachting, slaap slecht en heb de ooievaar al in de tuin gezet. Over eventuele bugs maak ik me bij Yamaha geen zorgen, kwestie van doorgeven in de wetenschap dat Yamaha het op orde brengt. Ik vind het klasse dat Henk de gebruikers uitnodigt om ze te melden op het forum en dat Marco zorgt voor een terugkoppeling. Ik zit al een tijd dagelijks de berichten op het forum te lezen en het leek me leuk om me even voor te stellen, hoewel de T4 nog onderweg is. Ik hoop t.z.t. ook bij te kunnen dragen. Wat me hartstikke leuk lijkt is om via het forum midifiles te kunnen uitwisselen met andere Tyrosaurussen. Geen commercieel materiaal maar uitsluitend midifiles van zelf ingespeelde muziek op de T4. Zou zoiets kunnen? Veel speelplezier en mede-wachters: hou vol Hartelijke groet uut Asselt, Jaap.
Jeepee |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 08/11/2010 : 21:26:38
|
Hallo Jaap,
Hartelijk welkom op dit forum en leuk dat je je even uitgebreid voorstelt. Al enkele malen heb ik jouw nummers mogen beluisteren en ben daarvan zwaar onder de indruk. (CD's van Willem) Zonder dat wij mekaar eigenlijk kennen staan we al samen op enkele CD's
Je bent van harte uitgenodigd om bij me te komen en de schitterende T4 te gebruiken voor de op handen zijnde kerst CD... (als je het niet meer kunt uithouden) dan maken we er direkt audio van.
|
Bewerkt door T-Rossie op 09/11/2010 08:06:28 |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 07:58:01
|
Hallo Jaap.
Welkom op dit geweldige forum en proficiat met de aanschaf/keuze van een Tyros4. We hopen in de toekomst mooie muziek van jou te horen.
Muzikale Groet Henk |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 09:20:24
|
Dag Jaap,
Ook namens mij hartelijk welkom op ons forum. Je leest al een tijdje mee, dus je weet dat je altijd met raad en daad zal worden bijgestaan. En dat is nou het leuke aan dit forum. Succes straks met je T4.
Groet, Ruud |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 10:59:19
|
Hoi Jaap,
Ik heb zelden zo,n uitgebreide kennismaking op dit forum gezien. Dat beloofd wat goeds. Hartelijk welkom op dit leerzame forum.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 11:48:15
|
Welkom Jaap,
Dit is nou een positive binnenkomer Yes Ik heb alle vertrouwen in Yamaha en ik ben blij dat ik bijna een Tyros 4 gebruiker ben.
Ja slapeloze nachten filmpjes bekijken ect ect.
Zoals de bekende uitspraak whe will wait for the fun explosion.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 11:52:35
|
Leuk, nog een Belg erbij Alhoewel ik vermoed dat je een Nederlandse naam hebt ? Goeie inkopper sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 12:28:34
|
Jaap woont in het nederlandse Hasselt |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 13:03:02
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Jaap woont in het nederlandse Hasselt
In Nederland met een ( N ) dus . Allez jong, dat wist ik niet sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 09/11/2010 : 14:27:57
|
Dag mensen,
Wat een leuke reacties allemaal, bedankt! Ja leuk Roel, we doen weer samen mee aan dezelfde cd van onze goede vriend! Ja, was een beetje een uitgebreid voorstelberichtje, ben nog wat van de oude stempel denk ik, dus: in bestaand gezelschap eerst aankloppen en dan binnenkomen en niet gelijk naar binnen denderen
Groet'n uut Asselt, Jaap (Belg worden kan altijd nog )
Jeepee |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 13:48:36
|
Dag Jaap, welkom! Leuk om te lezen dat je actief op het forum bent. Je bent een zeer gewaardeerde klant.
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 20/10/2016 : 12:25:18
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jeepee
Even voorstellen…
Beste mensen, mijn naam is Jaap Poetsma en ik kom uit Hasselt. Al heel wat jaren geleden werd ik fan van Yamaha vanaf de PSR740. De 640 kon me daarvoor niet bekoren maar ik probeerde toch na de 640 de 740 en dat was raak. De 2000 volgde en had ik lang in mijn bezit, een ge-wel-dig keyboard. Er volgde een CVP307 en daarna de 407. Schitterende en majestueuze instrumenten. De overstap naar de 407 was voornamelijk omdat ik daarop midifiles kon opnemen als audio (.wav) en dat was een droom omdat ik m’n muziekspullen niet aan een pc heb hangen en dat ook niet wil. Ik had verwacht om CVP-er te blijven en na een aantal jaren weer eens een overstap te gaan maken naar model xxx, maar al snel toen de indrukwekkende specs bekend waren van de T4 besloot ik ‘m bij Henk Oostendorp te reserveren en later volgde de bestelling.
Hartelijke groet uut Asselt, Jaap.
Jeepee
Jeepee |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 20/10/2016 : 23:37:46
|
Hallo Jaap,
Is er wat weggevallen in deze post ??