Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Blij met de Tyros4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 8

Louis
Junior Member

81 berichten

Geplaatst - 09/11/2010 :  19:28:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Vanmiddag de Tyros4 bij Oostendorp opgehaald en de Tyros3 ingeleverd.
Gauw naar huis uitpakken en voor het eten nog even wat spelen.
Over de Bose L1compact klinkt het in vergelijking met de 3 veel beter. De door mij uitgeprobeerde styles klonken erg goed. De nieuwe voices eveneens en wat een vele verbeteringen in deze.
Wat betreft de eventuele bugs vertrouw ik samen met de firma Oostendorp volledig op Yamaha en wacht rustig de update af.
Deze wegen wat mij betreft echt niet op tegen het plezier van het spelen op de Tyros4.

Ik roep dan ook iedereen die al een Tyros4 heeft op zijn positieve bevindingen in dit onderwerp te beschrijven zodat dit forum weer een beetje gezelliger wordt.

Met vriendelijke groet Louis

bauke
Starting Member

3 berichten

Geplaatst - 09/11/2010 :  22:08:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Zelf ben ik nu bijna drie weken in het bezit van mijn Tyros 4 keyboard. Het keyboard speelt echt heerlijk. Ik treedt er mee op op tijdens recepties, feestjes en natuurlijk gewoon thuis. Daarbij speel ik dan de favoriete liedjes voor mijn vrouw en kinderen. Ik heb lang gewacht met het schrijven over het keyboard, waarom? Omdat ik eerst wilde ervaren of de Tyros 4 nu echt zo veel mooier is dan mijn vorige Tyros, de 2. Mijn bevindingen zijn super. Ook de zang is geweldig. Het keyboard heeft met zijn vernieuwde drumkit, een prachtig professioneel drum geluid. Koorvoices klinken erg mooi. De klanken zijn kortom, een streling voor het oor. Ook ik heb elders op dit formum een aantal negatieve berichten gezien, maar ik kon de kritiek niet volgen. Voor wie het keyboard nog krijgt: het is echt genieten! Iedereen heel veel succes en plezier ermee, Toetsenist Bauke Kooiker Bolsward.
Ga naar bovenaan de pagina

lacobo
Average Member

245 berichten

Geplaatst - 09/11/2010 :  22:10:17  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lacobo  Reageer met citaat
Zeer blij. Pagina twee van de Ballads bevat bijvoorbeeld bijzondere synthy styles die werkelijk geweldig klinken als je (zoals ik) van gasten als Jean-Michel Jarre en Vangelis houdt. De prachtige knapenkoren, de 4 freeplay styles en de verbazend eenvoudig speelbare ShoBeeDooWha's zijn ook een lust voor 't oor. De Audio Recorder is ook een stuk eevoudiger te bedienen. Een kind kan de was doen. Ook de MS04 speakers klnken een stuk voller. Al met al een waardige upgrade van (ook) de T3.

Bert.

Bewerkt door lacobo op 09/11/2010 22:13:44

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 09/11/2010 :  22:23:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag mensen, bedankt voor het beschrijven van jullie ervaringen!
Groet, Jaap

Jeepee

T-Rossie
Moderator

3287 berichten

Geplaatst - 09/11/2010 :  22:30:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Blij? ......... heel blij!

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 09/11/2010 :  23:04:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ben ook heeeeeeeeeel blij!!! heb hem nog niet maar ben vanmiddag eventjes naar Oostendorp gereden(bijna 2.00 uur rijden) En heb een prachtige demonstratie gehad!!!! van Martijn, wat kan die jongen geweldig spelen!
En waar ik inderdaad helemaal warm van werd waren de freeplay styles bij de ballads. de etherial styles ook en geluid prachtig. ook vind ik de boxen goed klinken, natuurlijk stonden de yamaha?? 80 er ook bij maar die heeft hij even uit gezet voor mij. Ik vond de kleine boxen goed genoeg en ja ik begreep het keyboard gelijk. Ook de pagina's openen enzo no problem. en die drums........GEWELDIG!
Zo nu ga ik geduldig wachten en het was fijn te weten dat mijn 4 jaar oude T2 goed gekeurd was, hij zag er netjes uit!
Oja en ik was uiteraard blij met het warme welkom van Henk want hij herkent zijn klanten echt!!

bedankt Martijn voor de mooie plotselinge demonstratie

TT

Bewerkt door Toetie op 09/11/2010 23:20:37

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 10/11/2010 :  13:43:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Leuk onderwerp, ervaringen van mensen die de Tyros4 daadwerkelijk in huis hebben en niet berichten van pessimisten die een oordeel hebben zonder dat ze de Tyros4 thuis hebben. Goed om te lezen.

Tja Toetie, 4 jaar geleden zei je dat je me wel kon zoenen, dus dat heb ik nu maar zelf gedaan gisteren. 3 Op de wangen uiteraard, voordat de roddels de wereld in komen

MVG, Henk Oostendorp

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 10/11/2010 :  13:47:56  Toon profiel  Reageer met citaat
XXX dat je dat onthouden hebt gelukkig zat mijn man erbij.
En als ik de T4 kom halen krijg je ze van mij!

TT

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 10/11/2010 :  13:50:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook ik ben erg blij met m'n T4

Gr. Fred te B.

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 10/11/2010 :  18:59:01  Toon profiel  Reageer met citaat
En ik ben ook blij met m'n Tyros 4

Groeten Wim

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 10/11/2010 :  20:26:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Nou,gefeliciteerd allemaal met je T4. Gelukkig heb ik vandaag ook even uit mijn dak kunnen gaan in Wezep. En ja Martijn kan er wat van... en dat terwijl hij geen muziek leest en niet verder komt dan de accoorden C en G
Maar in het display-tje zag ik wel wat anders allemaal sus en halve accoorden
Zo zie je maar dat je op je gevoel een heleboel kunten daar ben iki ook mee bezig na mijn overstap van gitaar naar keyboard...maar waaaaaaaaaaaaaaauw wat een mooi ding die T4

groetjes Dick

deepstreet
Starting Member

12 berichten

Geplaatst - 13/11/2010 :  21:06:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van deepstreet  Reageer met citaat
Hierbij sluit ik aan bij de blije Tyros 4-bezitters. Sinds gisteren, vrijdag 12 november heb ik de T4 binnen! Alle bestanden van de Tyros 3 goed overgezet. Alleen een klein probleempje bij de Premium Packs.
De styles van Panflute Ballad & Latin zijn op de een of andere manier niet meegekomen met de redownload. Prem. Pack Euro&USOrgan wel alles na redownload teruggezet. Heb het probleem bij Yamaha neergelegd. Ben benieuwd wat daar mis is gegaan. Iemand bekend met het probleem?
Hartelijke groet,
Eric "Deepstreet".

fd

theplayer
Moderator

3047 berichten

Geplaatst - 13/11/2010 :  22:16:59  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Eric,

Als ik mij niet vergis, zaten er bij de Panflutes en de Trombone geen styles.
Die zaten alleen bij de organs en de vocals.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

patrik
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 13/11/2010 :  22:24:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Echt fantastisch de T4.
Ben er erg blij mee, en wens jullie allemaal een muzikale verbetering en plezier toe.
De dynamiek is geweldig en klinkt dus veel voller als voorheen.
Verder zal ik dit forum goed blijven volgen en zo nodig een reactie geven of een vraag plaatsen.
Alvast bedankt voor jullie medeleven, hobby of beroep.

Groetjes Patrik

deepstreet
Starting Member

12 berichten

Geplaatst - 13/11/2010 :  23:34:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van deepstreet  Reageer met citaat
Hallo Frans,

Je hebt helemaal gelijk! En ik maar denken: waar blijven nu die styles?
Helemaal weer bij en......ik geniet van de prachtige sound van de Tyros 4

fd

Carola
Junior Member

96 berichten

Geplaatst - 14/11/2010 :  10:44:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb mijn Tyros 4 van vrijdag 12 november en ben er natuurlijk ook heel blij mee. Tot nu toe heeft het meeste indruk op mij gemaakt de koorklanken en het feit dat de voices nu allemaal te gebruiken zijn in de styles. Er is echter nog heel veel dat ik moet uitzoeken. Vandaag bijna de hele dag de tijd! Heeeerlijk!!

Groetjes,

Carola
Pagina: van 8 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000