Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Blij met de Tyros4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 8

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 22/12/2010 :  23:14:13  Toon profiel  Reageer met citaat
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Ik heb hem einde van de middag gekregen, niet te geloven wat een sound.
Het is een hemels verschil met de Tyros 1, ongelofelijk ook het speaker systeem ms-04 geeft een geweldig geluid.
Het spelen met de SA en SA2 klanken is fantastisch.
Ik heb weinig tijd om nu te tikken maar ik kom er nog wel op terug.
Moet nog wel veel uitpluizen want er zitten veel nieuwe dingen in.

Iedereen gefeliciteerd met jullie T4`s, als jullie net zoveel plezier hebben als ik zijn er een hoop blije mensen.

Mvg Maykel
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 22/12/2010 :  23:40:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi Maykel en Louis

Proficiat met je nieuw speelgoedje.....

Houd de klok maar in de gaten, want voordat je het weet is het alweer licht buiten

Worden de feestdagen toch weer gezellig!!

Veel plezier gewenst met je T4

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Whisky Info Plus
New Member

20 berichten

Geplaatst - 23/12/2010 :  12:14:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Yes, yes, yes, yes: heb hem gisteren gehaald!!! Was een lange rit, even heen-en-weer vanuit Zeeland naar Wezep. Om 12.00 uur thuis vertrokken met de T2-inruiler en om 19.00 uur stond de T4 thuis helemaal gereed om bespeeld te worden. En wát een geluid. Ik ben van de T2 naar de T4 overgestapt (dus geen T3 als vergelijking) en ik werd van m'n krukje gevaagd.
En het leuke: ik was gisteren jarig. Normaal interesseert me dat niets, maar om op je verjaardag dan toch je (zelfbetaalde, dat dan weer wel) cadeau op te gaan halen, GEWELDIG.

Oostendorpers, jullie heel erg bedankt voor de toch nog snelle levering en geweldige service. Ik heb veel begrip voor jullie (plannings-)problemen met de uitlevering. Veel succes de komende dagen met het uitleveren van de keyboards en voor iedereen:
Fijne en muzikale feestdagen.

Groet,
Paul

Hoe vrij bent u nog?

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 23/12/2010 :  16:28:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Nog aan alle nieuw T4 bezitters, fijn dat je met kerst onder de pannen bent... geniet ervan en ik hoop dat het flink gaat sneeuwen, want jullie willen voorlopig toch de deur niet uit!!!!

Groetjes, Dick
T4Me

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 23/12/2010 :  16:49:49  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
@Maykel
@TT

Heerlijk voor jullie, dat je aan de gang kunt,..ik heb em nu ongeveer een week. En om te laten horen horen hoe je je droom speelt, heb ik een improvisatie op de T4 voor jullie gemaakt..

http://www.youtube.com/watch?v=bp4sQfAhf28&feature=youtube_gdata

Groetjes, Dick
T4Me

dank je dick voor het mooie nummer en filmpje. welke style is dat?

Maykel ook gefeliciteerd he!

Ik moet toch wel wennen aan de sounds soms en inderdaad alle T2 sounds staan er nog op als ik het niet zo mooi vind.. het geweldigste vind ik de drums! moet erg wennen aan het spelen met SA2 knopjes, heb handen te kort:-)en die slider, allemaal een beetje vreemd en als ik tussen door daar mee aan de gang ga maak ik wel veel foutenm, ja er valt weer veel te oefenen, maar wat klinken de panflutes overgeweldigend!!!! ik kreeg zelfs mijn schoonmamma aan het huilen, het raakte haar enorm de Etherial movie incl panfluit dus.
ga er zo weer achter en heb de kerstliedjes gedeeltelijk aangepast met T4 styles.
na de kerst kom ik terug met wat het publiek er van vond. Fijne kerstdagen allemaal en tot maandag zal ik maar zeggen op het kerstconcert! Toedeloe.

TT Just 4 Him.

Bewerkt door Toetie op 23/12/2010 16:52:34

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 23/12/2010 :  19:00:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
TT,

Pop&Rock
OrchRockBalad

succes,
en lees even je vraag over je musicfinder files svp.

Groetjes, Dick

Henk21
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 23/12/2010 :  20:39:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Allen

Heb het muziek monster vanmiddag opgehaald in Wezep. Thuis opgesteld en nu aan de gang op tijd stoppen anders te weinig slaapuren.

Mvg Henk

Bewerkt door Henk21 op 23/12/2010 20:42:28

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 23/12/2010 :  21:57:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Veel plezier Henk, de kerstdagen staan voor de deur!!

Groetjes, Dick

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 26/12/2010 :  17:24:48  Toon profiel  Reageer met citaat
2 dagen heerlijk gespeeld op T4 Voelt eigen en ik weet niet of het aan T4 lag maar alles leek beter afgesteld te zijn, zangers, gitaar, T4 het klonk gewoon goed! de T2 styes klinken ook mooier lijkt wel, ik weet eigenlijk niet of dit kan , maar ondervind geen vreemde instrumenten er door heen.
Of de nieuwe styles nou veel anders klinken voor het publiek, durf ik niet echt te zeggen....
In ieder geval de drums klinken gaaf en ja de SA2 voices zijn leuk
We kunnen er voorlopig weer tegen aan! Gr Toetie.

TT Just 4 Him.

Niek
Average Member

197 berichten

Geplaatst - 29/12/2010 :  00:08:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Niet alleen blij met de T4 maar ook met de Fa. Oostendorp.
Gisteren voor het concert de T4 in Wezep opgehaald. Was om ca. 01:00 uur thuis.
Alles toch nog opgesteld en "even" proberen, voor ik erg in had was het 04:30.
Vandaag de nieuwe firmware geinstalleerd (Martijn: bleek toch niet geinstalleerd)hetgeen
ook een duidelijk verbetering gaf in geluidskwaliteit (voller).

Allen een prettige jaarwisseling toegewenst.

Niek

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 29/12/2010 :  09:50:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Proficiat Niek en veel plezier met je T4.

Tot 4.30u doorgespeeld............
Je was al gewaarschuwd dat er van slapen weinig terecht komt als je de T4 eenmaal hebt.

Eigenlijk zou bij de T4 een bijsluiter moeten worden gevoegd met de tekst dat de T4 enthousiasmeverhogend werkt, maar ernstig slaaptekort kan veroorzaken.

Groet, Ruud

paulmuz
Average Member

279 berichten

Geplaatst - 09/01/2011 :  11:17:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Gisteren voor de eerste maal opgetreden met de Tyros4 , en ik moet zeggen,wat een keyboard en wat een sound, ik moet nog enkele dingen aanpassen , maar ik ben ervan overtuigd dat dit een Super keyboard is.
blij de stap te hebben gezet.

moet alleen nog mijn keyboard aanpassen aan mijn VoiceWorksPlus van TC-Helicon , telkens ik een andere registratie neem op de T4 , verspringt de preset van de voiceworksplus mee. Indien iemand een sugestie heeft om dit uit te schakelen , laat even weten.

verder niks dan lof voor de Tyros 4 , De Oostendorps en personeel , van harte bedankt voor de ontvangst en de service.
mvg
paulmuz

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 09/01/2011 :  12:19:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Paulmuz,

Vermoedelijk verstuurt de T4 een program change als je een andere registratie kiest. De Helicon neemt dan een andere preset. Als je onder Function naar Midi gaat kun je, als je Edit kiest, onder de Transmit-tab de program change uitvinken. Ben benieuwd of dit het is.

En je hebt gelijk, de T4 is top

Groet, Jaap, Hasselt.

Jeepee

T-Rossie
Moderator

3287 berichten

Geplaatst - 09/01/2011 :  12:43:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Paulmuz,

Je kunt ook de in de VWPlus het ontvangen (Receive) van PC's (program changes) uitschakelen ..... zeker zo simpel denk ik.

Jaap: Ik heb erg genoten van jouw werken op de CD van 'Ome Willem'.

Roel

paulmuz
Average Member

279 berichten

Geplaatst - 09/01/2011 :  12:59:49  Toon profiel  Reageer met citaat
T-Rossie en Jeepee

Dank U wel, ik zal het deze avond even proberen.

mvg
paulmuz
Pagina: van 8 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000