Auteur |
Onderwerp  |
|
pappabel
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 21:48:21
|
Sinds één week ben ik de trotse bezitter van een T3. Daarnaast heb ik ook nog een Technics KN7000. Wat betreft de T3 ben ik nog echt op ontdekkingsreis. Ik loop tegen het volgende probleem aan: Bij de T3 heb ik ook een USB stick met daarop veel extra's zoals stylen en songs. Tijdens mijn ontdekkingsreis heb ik enkele stylen (.STY) gedownload en in een map geplaatst in de root van de USB stick. De map vanuit het menu aangeroepen, style geladen ........, et voila het werkte perfect. Vervolgens iets anders gaan doen (musicfinder o.i.d) en daarna de betreffende map weer op dezelfde wijze getracht te openen, helaas zonder resultaat. De map lijkt leeg. Leeg scherm met linksonder de genoemde map. Van alle mappen met daarin songs blijft de inhoud wel zichtbaar. De map gekopieerd naar de HDD en opnieuw getracht deze te openen, wederom zonder resultaat. Mogelijk doe ik iets verkeerd. Wie helpt me uit de brand ?????
groeten, Abel
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
|
pappabel
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 22:13:21
|
Toine, Ik heb even heel snel gekeken maar zie de oplossing niet. Mogelijk kijk ik er overheen. Zal middels een email het probleem eens aan hem voorleggen. Dank voor je reactie.
groeten, Abel Tillema
Tyros 3 XXL |
 |
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 15/11/2010 : 09:14:27
|
Hoi,
Ik denk dat het probleem alsvolgt is:
Als je de map opent satap je een huis binnen. In het huis zijn veel deuren, dus,....welke moet je dan hebben.
Voordat je de map opent, moet je eerst op de Tyros 3 (voortaan te noemen T3) op het scherm de stylesknop indrukken. Dat is knop D4.
Daarna moet de inhoud van de map weer zichtbaar zijn.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
 |
|
pappabel
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 15/11/2010 : 11:12:25
|
Iedereen die heeft gereageerd, Hartelijk dank voor de reacties. Inmiddels ben ik er uit. De fout bij mij was (ik zeg dit met het schaamrood op mijn wangen) in het feit dat ik niet de juiste combinatie had van de style knop en de file acces knop. De tip van Hanswiel werkt ook.
Nogmaals iedereen, hartelijk dank.
groeten, Abel Tillema
Tyros 3 XXL |
 |
|
|
Onderwerp  |
|