Auteur |
Onderwerp  |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 11:12:39
|
Vraagje: hoe maak je van losse Mf nummers een mf bestand? Ik probeer Musicfinder file manager maar krijg er maar een nummer in, selecteer ik een tweede nummer is het eerste weg! Kom er even niet uit...
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 12:14:39
|
Bert Open music finder file manager / Links boven open file 2, dat is de file waar je wat weg wil halen en die je kiest uit je MF bestand / dan weer links boven open file, dat is een MF waar je wat wil toevoegen ook weer uit je bestand, en komt in het bovenste schermpje te staan / kies in het onderste scherm een song en markeer deze door links op het lege vakje te drukken, deze lijn word nu blauw / Dan het blokje ADD SELECTED FROM FILE 2 aan klikken en dan verplaatst de gekozen file zich naar boven. Wat boven teveel staat kan je deleten. Vergeet niet te saven !! werkze.
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 26/11/2010 12:16:10 |
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 12:20:10
|
Ga ermee aan de slag, bedankt, wil het niet lukken kom ik terug.
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken !!!
Je hebt een Pm van mij |
Bewerkt door bertus op 26/11/2010 18:32:03 |
 |
|
theplayer
Moderator

3042 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 22:12:24
|
Hoi Bert,
Je kan dat natuurlijk ook in de Tyros doen. Plaats de files op een USB-stick of op de harddisk. Druk op Funtion, dan op Utility en ga naar het tabblad System Reset. Druk op de knop "MusicFinder Files Ga met NEXT naar de locatie waar je ze hebt neergezet. Met de tyros 3 kun je dit doen via de Musicfinder en dan de knop Files Selecteer de gewenste Musicfinderfile. Je krijgt nu de vraag of je de huidige musifinder wilt vervangen (Replace) of de nieuwe wilt toevoegen aan de huidige.(Append) In jouw geval wordt het dus Append. Zo kun je div files samenvoegen. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 11:08:42
|
Ja da's waar, ook op die manier kon ik het doen, ben er gisteren nog even mee aan de gang geweest en ging prima dus wederom chapeau!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
 |
|
|
Onderwerp  |
|