Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 3 klinkt "standaard" wat mat
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

vonsje
Starting Member

6 berichten

Geplaatst - 01/12/2010 :  20:54:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heet Jeroen en ben 35. Ik speel al jaren keyboard, eerst Roland en later overstapt op Yamaha (PSR9000Pro, Tyros 2 en nu de Tyros 3) Tevens speel ik in een pop en rock coverband die voornamelijk 80 & 90's spelen.

ik heb mijn Tyros 3 nog niet zo lang, net omgewisseld voor een 2. Mijn Tyros 2 klonkt echter standaard wat vetter dan de Tyros 3. Ik krijg dat met de 3 ook wel voor elkaar, maar dan moet ik de DSP's aardig bijdraaien. Klinkt dit iemand bekend!?

Tyros 3 XXL

Bewerkt door vonsje op 01/12/2010 21:35:23

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 01/12/2010 :  22:14:59  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Hoi Jeroen,

Je had me een persoonlijk bericht gestuurd, maar zag dat je ook op het forum deze vraag hebt gesteld. Dus om ideeën en mogelijkheden te delen met anderen, mijn antwoord ook even hier.

= = = = = = = = = = = = = = =
Hoi Jeroen,

Vreemd, want eigenlijk kan er weinig misgaan met de Tyros 3 instellingen wanneer je deze aanzet, een style pakt en één van de OTS instellingen selecteert voor een (fabrieks)registratie. Zoals bijvoorbeeld bij die 6-8Orchestral Ballad die ik gebruik voor Il Silenzio.