Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Stilte uitlevering Tyros 4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  17:02:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
@ Toetie
Zie pm

@ Maykel
Bedankt voor je begrip en steun. Het is idd lastig om iedereen naar eer en geweten tevreden te houden.

@ Dick
Als het goed is heeft u dezelfde mail gehad als Maykel. U wordt dus ook gebeld door onze Sander om om een afspraak te maken om hem volgende week op te komen halen. Vrijdag 17 december krijgen wij er een aantal geleverd.

Het is vaak niet even ophalen en afrekenen. We moeten ook strak plannen zodat niet klanten lang op elkaar moeten wachten. Vaak moet er flash geheugen in worden gebouwd door ons en bij inruil moet deze nagekekenen beoordeeld worden, of bestanden overzetten, of Premium voices inladen. Daarom belt Sander u persoonlijk om een afspraak te maken zodat dit overlegd kan worden en wij het netjes in kunnen plannen. Anders wordt het chaos.

MVG, Henk Oostendorp
Ga naar bovenaan de pagina

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  17:44:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Bedankt voor de duidelijke uitleg Henk..

Groetjes, Dick

Henk21
Junior Member

79 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  19:05:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Henk
Misschien is het wat duidelijker als je er ook bij zou vermelden tot welke bestel datum je nu bij bent met uitleveren.
Dit kan misschien een aantal telefoontjes van ongeduldige klanten schelen men kan dan zelf ongeveer inschatten wanneer men aan de beurt is.

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik jou persoonlijk niets kwalijk neem over de zeer slechte uitlevering vanuit Yamaha,en dat jij je bestellijst netjes op volgorde afwerkt.

Heb mijn exemplaar 22 oktober besteld en heb mij er al bij neergelegd dat het dit jaar niets meer gaat worden.
Blijf nog wel even op de door jouw kostenloos beschikbaar gestelde Tyros 1 spelen .

Mvg Henk

Bewerkt door Henk21 op 08/12/2010 19:35:56

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  20:01:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Nogmaals bedankt Henk voor je uitleg! Levering T4 voor de 18e zou top zijn! dan ben ik jarig namelijk

TT Just 4 Him.

Bewerkt door Toetie op 08/12/2010 20:03:05

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  20:05:34  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Dag Henk
Misschien is het wat duidelijker als je er ook bij zou vermelden tot welke bestel datum je nu bij bent met uitleveren.

Als je kijkt bij toppic wie heeft de T4 besteld dan kun je het een beetje zien waar hij nu is met uitleveren,
Ik heb hem de 11e van oktober besteld en ben aan de beurt eerdaags
Maar wat wij natuurlijk niet weten is hoeveel mensen besteld hebben per dag dus het blijft gissen.....

TT Just 4 Him.

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  20:22:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Je hebt gelijk Toetie,
1 ding is zeker, ik kan weer slapen vanavond Henk Oostendorp heeft mij weer gerust gesteld.
Ik had mijn Tyros 1 al een tijdje geleden verkocht dus ik had niets meer.
Van T1 naar T4 oooeeeiiii dat moet een verschil zijn.
Mijn vrouw zal ook blij zijn hoor, die werdt ook al gek elke dag van die filmpjes op Youtube hihih
Ik krijg er in ieder geval veel inspiratie door, maar ja kan het niet uitvoeren.

Mvg Maykel

Bewerkt door Maykel op 08/12/2010 20:28:22

Theo T3
Junior Member

97 berichten

Geplaatst - 08/12/2010 :  22:33:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Voor degene die m alnog voor de kerst hebben zet je kerstdiner naast je Tyros4 neer en geniet van deze machtige machine.
en voor degene die nog moeten wachten geloof me dit wachten is de moeite waard ,en ik heb makkelijk praten als je m al hebt maar hoe groter het verlangen des te meer plezier ga je krijgen met de Tyros4.
en wil bij deze iedereen mooie en gezonde feestdagen wensen.

Grtzz Theo

Bewerkt door Theo T3 op 08/12/2010 22:33:58

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  08:27:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Dag Henk,ik krijg veel telefoon en mail op plek hoeveel men staat. Toch is dat niet echt relevant, omdat het eraan ligt hoeveel aantallen Yamaha uit gaat leveren. En omdat het zo onzeker is wil ik niet iemand blij maken met een dode mus. Dat heb ik wel geleerd destijds bij de Tyros2. Het kan beter meevallen dan tegenvallen. Het is al een keer tegengevallen omdat Yamaha in eerste instantie aangaf eind oktober, begin november te beginnen met grote uitleveringen.

MVG, Henk Oostendorp

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  09:45:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk dat het vrij normaal is dat de levering niet naar behoren loopt.
Gans de wereld zit op de T-4 te wachten.
Bij Yamaha kunnen ze waarschijnlijk de grote aanvraag niet aan .
Vandaar denk ik , deze vertraging.
Misschien een beetje geduld .
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  11:17:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Ik vermoed ook dat er veel meer is verkocht dan waar ze in eerste instantie op gerekend hebben.

MVG, Henk Oostendorp

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  11:27:07  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin

Ik vermoed ook dat er veel meer is verkocht dan waar ze in eerste instantie op gerekend hebben.

MVG, Henk Oostendorp

Uiteraard , met alle respect voor yamaha.
Ze hebben het toch weer voor mekaar gekregen om zo'n keyboard op de markt te brengen.
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist

Tyrooster
Average Member

167 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  12:14:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo alle wachtenden.

Natuurlijk wil ik niemand de ogen uitsteken, maar ik heb hem dinsdag opgehaald. (Direct na de introductie besteld.)
Wat een geweldig instrument, zeker als je van de T2 afkomt. Heel veel beter geluid met de nieuwe boxen.
Wat een geruststelling dat veel registraties van de T2 gewoon blijven werken.
Audiobestanden die ik als WAV had geexporteerd werken wel. .AUD bestanden niet.

En wat ben ik blij dat ik hem bij Oostendorp heb gekocht. Ze doen wat ze beloven, en als het erop aan komt een beetje meer.
Ik heb gemerkt dat er goed de tijd voor was om hem netjes af te leveren, het nodige uit te leggen.
Ook al stond de de volgende klant al te wachten.
Als computernitwit was ik erg blij met de deskundigheid van Martijn waardoor mij een boel zoeken en ergernis is bespaard.

Alleen de hoes die ik dacht dat er bij zou zijn heb ik niet. Komt die nog of moet ik die vergeten?

Als extra was er een USB-stick bij met veel T3 zaken die een snelle start met de T4 bespoedigen.

Kortom, Ik ben er erg blij mee.

Jaap
Tyros4fun

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  12:45:30  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Dag Jaap, fijn dat u zo tevreden bent. De stofhoezen staan in bestelling en worden ergens eind januari opgestuurd. U krijgt er dus een stofhoes bij, geen draagtas. Veel speelplezier toegewenst!

MVG, Henk Oostendorp

Henk21
Junior Member

79 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  13:45:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Toch blijft het vervelend dat er door enkele dealers snel geleverd kan worden, laten we er maar vanuit gaan dat de service en het service pakket het wachten meer dan goed maakt.
Misschien een kersthint voor Yamaha maak een leuk gebaar na degene die al zo lang wachten en gewacht hebben.

Mvg Henk

Bewerkt door Henk21 op 09/12/2010 13:49:50

guus
Average Member

166 berichten

Geplaatst - 09/12/2010 :  17:07:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik geloof niet dat door velen muziekwinkels snel geleverd kan worden.
Deze hebben het zelfde probleem

Als dat zo was waren er meer mensen blij, net wat er wordt gezegd Yamaha heeft deze enorme omvang niet goed ingeschat.

Natuurlijk wil iedereen een Tyros 4 en zosnel mogelijk, maar als de hoofd toeleverancier dit met kleine aantalen binnen krijgt en verdeelt wordt over Nederland blijft er niet veel over per winkel.

Ik denk niet dat het ergens anders sneller gaat.

Ik vindt het ontzettend jammer dat er kritiek is, ja misschien ook heb je wel gelijk maar dan naar Yamaha toe, tenslote kan Henk Oostendorp hier weining aandoen geen enkel winkelier heeft de magic touch om even een berg Tyros 4 op tafel te toveren.

Jongens ik vindt het erg vervelend voor degene die nog geen T4 hebben, ik denk dat Henk Oostendorp er ook zo over denkt.

Ik wens iedereen hierbij fijne kerstdagen en een gezond muziekaal 2011 toe. respect for every one on earth.

Guus en Mary-Lou

Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven.

Bewerkt door guus op 09/12/2010 17:10:35
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000