Hallo Allen Heb vandaag demonstratie bijgewoond bij ************ door Marco. Een woord Super het geluid was super stond er midden in geweldig voor elkaar. Heel informatief precies wat ik wilde weten werd perfect uitgelegd.
Ik was gisteren ook bij Oosterdorp en vond t geluid slecht de bas dreunde er boven uit.En klonk dof Heb vandaag een veel betere indruk gehad dan gisteren. ook wat de voordelen zijn van een tyros 4 tegenover een tyros 3 die ik nu heb. Heb ik nu prima in beeld kunnen brengen en de middelen die er ter beschikking zijn voor t omzetten van de verschillende files.
Ik ga nog even door sparen maar de tyros4 word t wel voor mij. Echt voor een ieder een aanrader.
Het is maar waar je van houdt, ik ben gek op bas geluiden:-) mijn buren minder die kwamen voor het eerst aan de deur met vriendelijk verzoek de bas iets minder te zetten:-) Ja die T4 he kan er niet van af blijven....... wat gisteren betreft denk dat het meer een mix van concert was en demonstratie vandaar dat je vandaag meer indruk gekregen hebt met een demonstratie van Marco. Suc 6 met sparen en heb je je al voorgesteld?