Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Vocal Harmony 2 demo - Good luck charm
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 21/01/2011 :  20:52:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Beste forumleden,

Alweer een tweede upload deze week, waarna weer even een pauze zal volgen. Maar op veler verzoek ook een Vocal Harmony 2 demo opgenomen. Vond zelf ook wel dat zo'n demo niet mocht ontbreken .

De registraties, welke ook de Vocal Harmony instellingen bevatten, zijn te downloaden via mijn website onder het YouTube menu.

YouTube (hoge HD kwaliteit): http://www.youtube.com/watch?v=XMpNSyzfrOU&hd=1
YouTube (lage/normale kwaliteit): http://www.youtube.com/watch?v=XMpNSyzfrOU

Groetjes,

Robert

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl

Bewerkt door robbiedoes op 24/01/2011 21:42:15

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 21/01/2011 :  22:58:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Robert ,

Hier word ik nou vrolijk van
Het is gewoon van je gezicht af te lezen hoe blij je bent met de Tyros4

Het klinkt echt super! kan niet anders zeggen.

Ik ben benieuwd wat je nog allemaal voor moois gaat opnemen

Groetjes Ben
Ga naar bovenaan de pagina

klinkt als
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 21/01/2011 :  23:06:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey Robert,

Als vanouds, lekker gespeeld en gezongen.
Heb met een vette van jou genoten.
Werkt aanstekelijk dit optreden.

Groeten,

ROMANTIKO
Senior Member

546 berichten

Geplaatst - 22/01/2011 :  14:00:22  Toon profiel  Reageer met citaat
bedankt Robert,ja hiervan kunnen we nog iets leren,alhoewel mijn zangtalenten beneden alle pijl zijn!!gr ROMANTIKO

musicmaniac1965
New Member

20 berichten

Geplaatst - 24/01/2011 :  18:35:09  Toon profiel  Reageer met citaat
ik had het al onder je video gezegd, maar het kan geen kwaad, maar je hebt me gewoon laten swingen op mijn stoel! je hebt een toppertje van "the king" gekozen. geweldig, die vrolijke klanken, en met een beetje hulp van je geweldige instrument en eigen skills heb je weer bewezen erg goed te zijn met techniek. strakke video! ga zo door.

Muzikale groeten,

musicmaniac1965

Tyrooster
Average Member

167 berichten

Geplaatst - 24/01/2011 :  21:20:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Robert,
Ik krijg steeds meer bewondering voor wat je doet. Het is veel meer dan een leuk stukje muziek.
Mijn complimenten voor de heldere uitleg in de video's en naar ik nu ontdekt heb de bruikbare keyboard instellingen via de te downloaden registraties.
Jouw VH2 instelling werkt bij mij ook prima. Het is leuk pronken met jouw veren!

Waarom zie ik deze bijdragen niet op het internationale forum. De wereld ligt aan je voeten..
En Yamaha zou je met kerst toch op z'n minst een flesje rijstwijn moeten bezorgen.
Ze kunnen bij dit forum wel een kratje verdelen vind ik.

Jaap
Tyros4fun

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 24/01/2011 :  22:01:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Dank je wel Jaap.

Tja, soms hoop ik er stiekem wel eens op om op een totaal onverwacht moment eens verrast te worden door enige vorm van contact vanuit Yamaha of iets in die richting. Daar ik ook wel van mening ben dat ik met mijn video's (nog) een redelijk uniek concept neer heb gezet. Maar ik besef mij ook dat Yamaha zooooo groot is. Ik maak toch wel mooi gratis en voor niets reclame voor hun...en ach..ik blijf dat toch wel doen .

Het leukste blijft wel de toenemende populariteit op YouTube (inmiddels bijna 750 abonnees). En dan gaat het dus helemaal niet om Yamaha, maar ben ik al heel erg tevreden als ik zie en lees hoeveel mensen op hun eigen manier plezier beleven aan mijn videos. Afgelopen weekend heb ik meer dan 200 mailtjes verwerkt aan reacties door twee nieuwe uploads vlak na elkaar te plaatsen! De ene vermaakt zich met de muziek, de ander met de gegeven informatie en beschikbaar gestelde registraties. Heel erg leuk om te lezen allemaal.

En al ben ik niet iemand die in het middelpunt van de belangstelling hoeft te staan, het is wel leuk te merken dat mensen je herkennen als je in Wezep eens een demo of een kerstconcert bijwoont (of zelfs daar het restaurant binnenstapt om eerst even wat te eten) . Dat geeft het gevoel dat je mensen hebt bereikt en met plezier je muzikale bijdragen (blijven) volgen.

Groetjes,

Robert

Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  08:39:20  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Robbiedoes,

Ook ik bewonder je keyboardspel en vind ook dat je er veel werk in steekt om zo`n mooie presentatie neer te zetten van de evt instellingen, en dan ook nog de mogelijkheid geven om de registraties te kunnen verkrijgen is helemaal top.
Ook de website is zeer proffesioneel, en ik ben nog nooit zo`n leuke site voor Tyros tegen gekomen.
Tevens speel ik zelf al 30 jaar orgel en keyboard maar jij geeft mij toch elke keer inspiratie om iets nieuws te proberen THANKS daarvoor.
Ga vooral verder ik zie al uit naar de komende nummers.

Mvg Maykel
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000