Auteur |
Onderwerp |
|
peter65
Junior Member
90 berichten |
Geplaatst - 27/02/2011 : 13:26:12
|
hallo allemaal, wie kan mij zeggen in welke volgorde ik de New audiomappen van de HDI kan verwijderen?
gr peter |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 27/02/2011 : 15:20:23
|
Hallo Peter,
Eerst op delete drukken en dan pas selecteren wat je wilt verwijderen. Als de song n.l. in het geheugen is geladen, krijg je 'm niet weg. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
peter65
Junior Member
90 berichten |
Geplaatst - 27/02/2011 : 17:26:15
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo Peter,
Eerst op delete drukken en dan pas selecteren wat je wilt verwijderen. Als de song n.l. in het geheugen is geladen, krijg je 'm niet weg. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite
|
|
|
peter65
Junior Member
90 berichten |
Geplaatst - 27/02/2011 : 17:28:21
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo Peter,
hallo FRANS harstikke bedankt! gr peter
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite
|
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 27/02/2011 : 17:42:17
|
Hallo Peter,
Graag gedaan en trouwens welkom op dit forum. Misschien is het wel aardig om wat meer over jezelf te vertellen. Dat is trouwens een beetje de gewoonte geworden op dit forum. Als je reageert met citaat, begin dan te schrijven achter de code [/quote]. Jouw verhaal komt dan in normaal schrift te staan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
peter65
Junior Member
90 berichten |
Geplaatst - 28/02/2011 : 11:06:01
|
citaat:
Graag gedaan en trouwens welkom op dit forum. Misschien is het wel aardig om wat meer over jezelf te vertellen. Dat is trouwens een beetje de gewoonte geworden op dit forum. Als je reageert met citaat, begin dan te schrijven achter de code Jouw verhaal komt dan in normaal schrift te staan. Groetjes,
Hallo ,Peter is m,n naam ik ben 65jaar ,ben een beetje gek van orgels, heb er in de jaren div gehad zoals. Solina,Eminent,Hammond x5,Yamaha 9000,Tyros 1,2,nu de 3,en nog steeds leer ik nieuwe dingen. ik speel uit m.n hoofd de muziek die ik mooi vind .o.a country,blues.nederpop, ik ben een poosje lid geweest van de toetsenclub in Rotterdam maar sinds ik in Goes woont is mij dit te verweg. mischien is er in Zeeland enige Tyros vrienden om wat muziekale contacten uit te wisselen,dus ik hoor het wel.
gr peter
(In goede zetting gezet door Moderator. Frans) |
|
|
|
Onderwerp |
|