Auteur |
Onderwerp |
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 20:32:10
|
Sis, Wat ben jij een geweldig mens en niet te vergeten een Top! muzikant ! En vooral zeer tevreden blijven met jezelf,dan blijven wij dat ook.
Soryt |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:28:08
|
Ja , maar ik doe toch mijn best om Riet te helpen. Als het zo niet is , dan weet ik het ook niet meer ? sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
riet
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:31:26
|
bedankt sis,het was sus4,ben er erg blij mee by the way,ik heb het boek in duitsland gekocht hartelijke groeten van de amateur riet daaaag |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:40:14
|
Ben blij Riet , dat je weet waar het overgaat . Excusses voor al dit gedoe hier Maar ja , ik wens je veel succes sis
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 11:13:44
|
Nou Arno ik ben geen topmuzikant in die zin dat ik met veel artiesten en muzikanten gewerkt heb, maar ik weet waar ik mee bezig ben , zowel op het vlak van leraar, componist en nu ook producer . Ook op zakelijk gebied ben niet stom en probeer mijn best te doen om iedereen die problemen heeft te helpen . Aangezien ik leraar ben en mooie contrakten kan tekenen blijf ik altijd dezelfde bescheiden persoon. Ik weet ook dat ik eens scherp uit de hoek kom , dat weet ik gewoon van mijzelf . Dat heeft te maken met mijn opleiding als leraar. Tegenwoordig moet je scherp staan voor leerlingen van +/- 16 jaar . Kunnen we daar mee leven ???
sis
Bewerkt door n/a op 04/03/2011 11:21:04 |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 17:02:52
|
Mijne Heren moderators, komen er nog antwoorden op mijn vraag of niet ? Fatsoen is ook een woord waar ik van hou , en het zou wel ergens op zijn plaats zijn , of niet misschien ??? Ik heb nl begrepen dat Riet geholpen is door één van mijn bijdrages aan deze posts , dus ... sis