Auteur |
Onderwerp |
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 20:32:10
|
Sis, Wat ben jij een geweldig mens en niet te vergeten een Top! muzikant ! En vooral zeer tevreden blijven met jezelf,dan blijven wij dat ook.
Soryt |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:28:08
|
Ja , maar ik doe toch mijn best om Riet te helpen. Als het zo niet is , dan weet ik het ook niet meer ? sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
riet
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:31:26
|
bedankt sis,het was sus4,ben er erg blij mee by the way,ik heb het boek in duitsland gekocht hartelijke groeten van de amateur riet daaaag |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 03/03/2011 : 22:40:14
|
Ben blij Riet , dat je weet waar het overgaat . Excusses voor al dit gedoe hier Maar ja , ik wens je veel succes sis
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 11:13:44
|
Nou Arno ik ben geen topmuzikant in die zin dat ik met veel artiesten en muzikanten gewerkt heb, maar ik weet waar ik mee bezig ben , zowel op het vlak van leraar, componist en nu ook producer . Ook op zakelijk gebied ben niet stom en probeer mijn best te doen om iedereen die problemen heeft te helpen . Aangezien ik leraar ben en mooie contrakten kan tekenen blijf ik altijd dezelfde bescheiden persoon. Ik weet ook dat ik eens scherp uit de hoek kom , dat weet ik gewoon van mijzelf . Dat heeft te maken met mijn opleiding als leraar. Tegenwoordig moet je scherp staan voor leerlingen van +/- 16 jaar . Kunnen we daar mee leven ???
sis
Bewerkt door n/a op 04/03/2011 11:21:04 |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 17:02:52
|
Mijne Heren moderators, komen er nog antwoorden op mijn vraag of niet ? Fatsoen is ook een woord waar ik van hou , en het zou wel ergens op zijn plaats zijn , of niet misschien ??? Ik heb nl begrepen dat Riet geholpen is door één van mijn bijdrages aan deze posts , dus ... sis
Bewerkt door n/a op 04/03/2011 17:18:09 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 18:26:08
|
Nou SIS
Je hebt je zelf nu al een flink aantal keren de hemel in geprezen, Je bent eigenlijk berengoed. krijg je nou nooit genoeg van je eigen Ego. Hier in NL hebbben wij daar een spreekwoord voor, EIGEN ROEM ST...., hoe noem je dat in Belgie ???
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 04/03/2011 18:31:51 |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 18:34:34
|
Sis, Je spreekt jezelf weer is tegen,je bent totaal niet bescheiden. je loopt je elke keer weer op te hemelen en een hoop bla bla te verkondigen op een toon die in mijn oren toch echt vals klinkt. Kortom het is de toon die de muziek maakt,en waarschijnlijk kan ik die van jou niet waarderen.
Soryt |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 19:02:42
|
Ik vind van wel, je kent mij niet hé. Maar van natuur uit ben ik inderdaad bescheiden. Het lijkt zo niet , maar het is wel zo . sis
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 19:25:21
|
Ik heb nu begrepen dat ik hier niet meer welkom ben. Toch zijn er vele personen geholpen door mijn bijdrages . Zoals ik al zei , ben ik niet de gemakkelijkste persoon, dit tot aanleiding van verschillende meningen. IK WENS JULLIE ALLEMAAL HET ALLERBESTE MET ALLES WAT JE MUZIKAAL DOET Uitloggen lijkt mij nu normaal. Nog even DIT , als laatste. Ik werd ook gevraagd bij Yamaha , korg en Roland om demonstraties te geven . Ik wens jullie allemaal veel succes met alles wat je doet. Er zijn forumleden die ik erg goed geholpen heb, anderen dan weer niet. Dat ik nu producer ben voor bestseller enz... heb ik te danken aan de kwaliteit die ik aflever, die bazen lachen er niet mee hé. Einde sis Dirk lebard
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 19:50:26
|
Ik ben wel geen moderator, maar heeft deze discussie voor zin? Volgens mij ging dit over akkoorden?
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 21:22:38
|
akkoord?! |
|
|
T-Rossie
Moderator
3239 berichten |
Geplaatst - 04/03/2011 : 22:47:59
|
Riet is geholpen, maar het hele 'kijk mij geweldig zijn' is volslagen zinloos en dat dit niet goed ontvangen wordt door veel forumleden is te verwachten.
Dirk: Toch bedankt voor jouw positieve bijdragen en wellicht tot ziens elders.
Post wordt afgesloten.
Roel (moderator) |
|
|
Onderwerp |
|