Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Hd schijf
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

apach
New Member

34 berichten

Geplaatst - 06/03/2006 :  12:40:55  Toon profiel  Klik om apachs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Heb een HD schijf gevonden in winkel en zou graag weten of die geschikt is voor m'n tyros2, het zou een 5400 rdm(toeren per min.) zijn en 60 Gb.

ROMANTIKO
Senior Member

569 berichten

Geplaatst - 06/03/2006 :  13:18:39  Toon profiel  Reageer met citaat
ik kan je niet helpen Leslie ,maar er zijn wel persoenen die het zullen weten???
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3287 berichten

Geplaatst - 06/03/2006 :  14:13:49  Toon profiel  Reageer met citaat
http://aux.music.yamaha.com/tyros2/spec/index.html

Op bovenstaande link vind je een lijst met officieel 'goedgekeurde' schijven. Er is ooit 's beweerd dat een 7200 toeren disk nodig is, maar volgens mij zijn er wel gebruikers die een 5400 rpm gebruiken zonder problemen.

Persoonlijk denk ik dat er weinig schijven zijn die het NIET doen.... dus het merendeel wel !

apach
New Member

34 berichten

Geplaatst - 06/03/2006 :  17:08:45  Toon profiel  Klik om apachs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hartelijk dank voor deze tip, heb net even de lijst bekeken maar vind deze niet terug, Het is nl een seagate monentus 5400.2 ,het zou de laatste nieuwe ervan zijn,waarvan de lijst meschien nog niet is aangepast

Johntel
Average Member

265 berichten

Geplaatst - 08/03/2006 :  18:51:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Apach

Gewoon in de Tyros steken en dan zie je wel als die werkt of niet.

Muzikale groeten
Johnny
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000