Beste Tyros 4 forum leden. Heeft iemand van jullie al een verbinding gelegd via de usb draadloze lan adaptor? zoja welke hebben jullie ingezet ?
Volgens de list van Yamaha USB Lan ondersteunde adapters, zijn er verschillende fabrikanten en modellen die moeten werken. Dus ik bestelde de Buffalo WLI-UC-GN maar kreeg geleverd de "WLI-UC-GNM". Het blijkt dat deze de vervanger is maar helaas werkt deze niet op de T4. Denk dus dat de lijst van Yamaha verouderd is want vele modellen zijn door de fabrikant niet meer leverbaar.
Wie weet er meer van ? alvast bedankt voor alle ondersteuning !
Inmiddels heb ik besloten om het hele draadloze uit mijn hoofd te zetten en heb ik gekozen om mijn draadloze router aan te sluiten op een powerline XAV2101 AV 200 nano adapter. Hiermee heb ik nu rechtstreeks de Tyros 4 aangesloten op het LAN wat inmiddels perfect draait. Ik kan nu overal in huis mijn T4 neer zetten en de powerline in het stopcontact steken en heb overal in huis (zonder draden te hoeven trekken) een LAN verbinding.
Misschien kan deze tip ook door andere forum leden die worstelen met internet aansluiting gebruikt worden.
veel speelplezier en gebruik van het Tyros 4 Internet