Als ik op mijn t-2 een wave afspeel en ik wil meespelen met gebruik van de registratie-knoppen voor het wisselen van de voices speel.... maar dan stopt de wave-file. Kan iemand mij vertellen waar dit probleem aan ligt en hoe ik het kan oplossen.
Het lukt niet. Het gaat erom dat ik gewoon een blanco registratie heb met voices. Vervolgens start ik de wave-file via hdr-player. Zodra ik dan van registratie wissel van 1 naar 2 stopt de wav file en begint opnieuw. Maar het is de bedoeling dat hij moet doorspelen. Ik heb dan in reg1 bijvoorbeeld piano, reg2 fluit etc etc
HDR staat niet aangevinkt. Maar ook al vink hem wel aan. Dan maakt het niet uit. Weet iemand nog raad.
Dan heb je blijkbaar toch bij de 2e registratie AUDIO aangevinkt toen je deze 2e registratie hebt gemaakt.
Natuurlijk start de HDR niet als je AUDIO aanvinkt bij FREEZE. Maar dan wordt de Audio-file ook niet gevonden bij de 1e Registratie als je freeze hebt aanstaan.
Ik zou dan toch de 2e registratie deleten en opnieuw maken zonder AUDIO aan te vinken en deze opnieuw opslaan.