Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 MFC 10 pedaal
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Anneke
New Member

40 berichten

Geplaatst - 13/05/2011 :  12:06:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Deze vraag is eigenlijk voor alle Forumleden. Dit Ik ben in overweging om het MFC 10 pedaal aan te schaffen. Ik speel op Tyros 4 en de PSR s 900. Zijn er leden die ervaring hebben met dit pedaal. Ook graag tips over aansluiting en dergelijke. Ik speel nu met 3 losse pedalen, waar natuurlijk 3 uitgangen voor zijn.

Groetjes,

Anneke

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 13/05/2011 :  15:18:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Zoek eens op dit forum...

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Ga naar bovenaan de pagina

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 13/05/2011 :  22:05:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Anneke

Typ in het vakje zoeken eens MFC10 in, Misschien zitten daar wat antwoorden voor je bij, zoniet gewoon weer even vragen.

Frans "zoek eens op dit forum" is wel erg kort

Grt.
Frans
T3-XXl
Bose L1 compact

Bewerkt door F.van Holten op 13/05/2011 22:12:52

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 15/05/2011 :  08:52:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi Anneke,

Dat zou een goed besluit zijn. Er zijn ook mensen die niet gecharmeerd zijn van de MFC 10 omdat 'tding (inderdaad) erg groot is) maar,.....zoveel mensen, zoveel smaken.

Ik heb ondervonden dat het erg prettig kan zijn als je de vingers op de toetsen kunt laten en de voeten een aantal andere taken toebedeeld. Voor mij houdt dat in dat de concentratie dan beter is.
Maar ja, als je de ervaren spelers ziet, bv Michel Voncken, die hebben geen MFC 10 nodig. Nou ja, wij kennelijk wel. Het zij zo.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 15/05/2011 :  17:58:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Anneke,

ik heb na jaren er ook een paar euro tegenaan gesmeten, heb er eentje sinds een maand of zes en zou hem nu heel erg missen.
Heb er 20 instellingen op staan, ik had er moeite mee om steeds naar de knoppen te fietsen om iets te veranderen.
Vroeger speelde ik bassen met de voet maar toch een beetje aanpassen en wennen maar eens dat stadium voorbij kan je eigenlijk je hele instrument sturen met je voeten.
Instellingen zijn zeer eenvoudig, je moet alleen maar een paar dingen in de gaten houden bij het installeren.
Als je ze zou aanschaffen mag je altijd om hulp schreeuwen.

Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ......

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 28/05/2011 :  13:58:47  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo Anneke
Ik heb er sinds een half jaar ook 1
En ben er over te spreken!!!In begin is het wat lastig.omdat je er best wel veel onder kan stoppen, maar questie van even wennen!!! gebruik hem naar volle tevredenheid dagelijks!! grtz ryta
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000