Auteur |
Onderwerp |
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 18:58:33
|
hallo,
ik had me keyboard weer eens uit de tas gehaald van een optrede afgelopen weekend. nu start ik de tyros 2 op en nu kan ik mijn regestraties nergens meer vinden op de user(harde schijf) gelukkig heb ik een deel opgeslagen op mijn usb maar weten jullie hoe ik dit terug kan halen? Ik wilde de registraties wie op de usb stick stonden kopieren naar de user.toen zij de tyros dat de user vol was. ik moet er toch niet aan denken dat ik al mijn registraties kwijt ben.
mvg dave
dave |
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 20:10:37
|
Hallo Dave,
Wanneer het user geheugen vol is, kan je er ook niets meer mee, behalve het user geheugen vroegtijdig leegmaken. ( bv. copieren naar hd. ) Zit er geen harddisk in de Tyros? Deze is nl. vele malen groter wat het geheugen betreft. Het user geheugen is maar een paar MB, dat is veel te weinig.
Als je de registraties niet meer kan terug vinden in het user geheugen, ben je waarschijnlijk kwijt. ( misschien toch in een andere map gezet? )
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 20:28:11
|
hallo rene,
ik snap je verhaal helemaal, maar ik heb het verkeerd uitgelegd. het is niet de user geheugen maar de hd geheugen. als ik bij die tabbladen kijkt bij het registratiemenu. dan zie ik alleen maar staan usb1 en user.normaal stond daar ook hd1 tussen. maar hij is nu plotseling verdwenen.
mvg dave
dave |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 20:44:32
|
Heb je in het user geheugen ook styles, songs of sounds etc.. staan. Kun je via songs of styles de user wel zien? Of via Function > Utility > Media > Device list?
Misschien kun je met het programma File utililty wel in de user kijken.
Groeten Wim |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 21:09:29
|
hallo wim,
ik had het een beetje verkeerd uitgelegd ik kan niet meer in mij hd komen. hij staat ook niet meer tussen de tabbladen. ik heb nu alleen preset/user/usb1
daar hoort normaal ook hd te staan. daar staat al mijn spul op. had een deel weggeschreven op de usb maar de rest staat op de harddisk
gr dave
dave |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 21:18:24
|
Kun je ook niet via de PC met de musicfinder knop indrukken en Tyros aanzetten je HD zien?
Heb je meer dan 250 files in de Root of directory staan? Kun je via de Song of style de HD wel zien?
Groeten Wim |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 21:31:14
|
Haal even je Harddisk eruit,en monteer hem weer. Misschien door transport maakt hij slecht contact. Of de HDD is defect.
Soryt |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 21:31:51
|
als ik de musicfinder knop indruk een de tyros aanzet. zie ik het beeldschermpje op tyros: usb-storage mode (HDD) en eronder staat: no internal hard disk drive connected to the tyros2.
als ik via de song of stylemenus kijkt. staat daar de hd ook niet tussen. vreemd.
gr Dave
dave |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 17/05/2011 : 22:33:52
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dave
als ik de musicfinder knop indruk een de tyros aanzet. zie ik het beeldschermpje op tyros: usb-storage mode (HDD) en eronder staat: no internal hard disk drive connected to the tyros2.
als ik via de song of stylemenus kijkt. staat daar de hd ook niet tussen. vreemd.
gr Dave
dave
Zie mijn vorige suggestie
Soryt . |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 10:48:11
|
Hoi Dave.
Even doen wat Soryt schrijft, ik denk dat dit de enigste juiste manier is om er achter te komen wat er aan de hand is.
Muzikale Groet Henk |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 13:18:24
|
Hallo Dave,
Je hebt best kans dat de stekker van de HD er niet goed in zit. Wil je wel even laten of het gelukt is. Altijd handig voor andere forum leden.
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 16:28:04
|
ik ga er vanavond eens even mee aan de gang. laten we het daar op hopen.anders gaan daar me verloren uurtjes.
mvg Dave Gieling
dave |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 17:04:08
|
hallo,
heb net even de tyros onder losgedraaid. heb de boel een beetje aangedrukt. 1 deel zat een beetje los.die heb ik erweer ingedrukt. weer dichtgedraaid stekker erin. en bingo weer niets. denk dus echt dat mij hd gecrasht is. Denk dat ik even richting wezep moet.
gr Dave
dave |
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 17:28:00
|
hallo.
Eindelijk! hij doet het weer. had de hd ertoch maar even uitgehaald. ben meestal huiverig om dat soort eruit te halen. Heb mijn verstand maar even op nul gezet. Toen erweer in gedaan, stekker erin. en bingo!! HIJ DOET HET WEEER!!!!!!!!!!!!! toch vertrouw ik het niet.er zou maar is zoiets gebeuren onder een optreden.
Gelijk maar even back-upen naar de pc en usb. bedankt voor jullie reactie's.
gr
dave |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 20:05:39
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dave
hallo.
Eindelijk! hij doet het weer. had de hd ertoch maar even uitgehaald. ben meestal huiverig om dat soort eruit te halen. Heb mijn verstand maar even op nul gezet. Toen erweer in gedaan, stekker erin. en bingo!! HIJ DOET HET WEEER!!!!!!!!!!!!! toch vertrouw ik het niet.er zou maar is zoiets gebeuren onder een optreden.
Gelijk maar even back-upen naar de pc en usb. bedankt voor jullie reactie's.
gr
dave
Ik ga je één goede raad geven . Vertrouw nooit een HD of HDD . Er zijn voorbeelden genoeg waar zich de problemen zich voordoen. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist including , producer http://clientprotos.com/webvert_intro/index.html |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 18/05/2011 : 21:00:29
|
Ik heb ook altijd een externe HD(USB Powered)+ USB Stick met de gehele inhoud van mijn T4 bij me.
Kost een paar tientjes maar kan veel ellende besparen. Ook als er bijv. brand thuis uitbreekt en je Tyros thuis staat.
Groeten Wim
|
|
|
Onderwerp |
|