Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Goedkoper Premium Pack aanschaffen!!
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  18:58:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Ik sta op het punt om de Entertainer Pack te bestellen. Het irriteert mij wel dat de dollars sinds enige tijd op de Yamaha website zijn gewijzigd in euro's. Waar zo'n pack eerder $150,- kostte, kost het nu €150,-. De valuta kenners onder de toetsenisten begrijpen maar al te goed dat ik liever in 150 dollar betaal.

Nu valt het mij ook op dat er een land gekozen moet worden ten behoeve van de belasting. Dat vraagt natuurlijk om experimenteren met het selecteren van andere landen. En ja hoor....genoeg landen waarbij de "tax" verdwijnt en de pack nog maar €126,- kost.

Zie hier het resultaat als je "Nederland" kiest:

Zie hier het resultaat als je "United States" kiest:

Iemand hier reeds ervaring mee? Of komt er achteraf vooralsnog ergens een nota in de brievenbus (onlangs twee pakketjes uit Amerika besteld die door de douane werden onderschept )?

PS: Mocht je dit zelf willen proberen, dan is dat natuurlijk geheel op eigen risico!!

Groetjes, Robert.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl

Bewerkt door robbiedoes op 08/06/2011 22:35:58

klinkt als
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  19:13:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk dat je vorige paketten fysieke paketten waren, die kun je als douane natuurlijk onderscheppen.

Downloads komen zo op jou pc terecht dus niet lijflijk in te nemen.

Wanneer je het bestelsysteem per ongeluk niet goed hebt ingevuld, of niet goed hebt begrepen, tsja.............

Persoonlijk snap ik "calculate tax" al helemaal niet
De prijs daarintegen wel

Je moet soms niet alles willen snappen,

Groeten,

Ga naar bovenaan de pagina

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  19:32:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Klinkt alsof je helemaal gelijk hebt . Heb ik nou zomaar per ongeluk het verkeerde land ingevuld zeg. Dom, dom, dom !!!

En ja hoor...gewoon betaald en gedownload. Scheelt toch weer een aardige 24 eurootjes.

Groetjes, Robert.

Bewerkt door robbiedoes op 07/06/2011 19:33:16

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  19:40:39  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Als je de promotie code gebruikt,geleverd bij de T4 heb je ook de 20%
korting.
Snap sowieso niet dat een buitenlandse Fa,belasting vraagt voor het geleverde land ?? op software.
Ik blijf alle pakketten van Yamaha nog altijd een dure grap vinden,persoonlijk vind ik de prijs voor het gebodene en gezien wat we al hebben betaald voor de T4 zeker 50% te duur.

Soryt

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  19:52:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
De promotiecode had ik al gebruikt en die kun je maar één keer gebruiken.

Het is zeker een dure hobby helaas !

Bewerkt door robbiedoes op 07/06/2011 19:52:52

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  21:29:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Laat ik het nou ook geprobeerd hebben.maar als je al een account bij Yamaha hebt met reg.key kan je niet een ander land kiezen.
Dus dit verhaal klopt niet als je met een Europees creditcard wil betalen,Helaas zijn ze nog niet zo gek.
(ik heb de Vintage keyboard aangeschaft = klinkt Super!)

Soryt

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  22:17:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Hoi Soryt,

Wat bedoel je precies met geregistreerd zijn bij Yamaha met reg.key? Ik heb namelijk ook al heel lang een account bij Yamaha MusicSoft. Sinds mijn Tyros 3 waaronder begin dit jaar ook mijn Tyros 4 is geregistreerd (met de alom bekende license_id.n25 en instrument_id.n26 registratie) en waarmee ik ook alle andere packs heb gedownload.

De laatste 2 keer heb ik overigens betaald met PayPal. Maar de betalingsfase komt pas nadat je eerst je product in het mandje hebt gestopt en je het land hebt geselecteerd.

De link die ik gebruikt heb is overigens deze:
http://services.music.yamaha.com/

Robert

Bewerkt door robbiedoes op 08/06/2011 22:46:05

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  22:32:06  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Omdat mn account gekoppeld is aan mn credit card zal dit naderhand niet te veranderen zijn.Maar het maakt niet uit ik had de korting's code nog niet gebruikt.

Soryt

klinkt als
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 07/06/2011 :  23:19:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey Robert,

Ben blij voor je dat je een beetje dom was.

Gekoppeld zijn zoals Soryt bedoeld kan ik nog niet over oordelen, heb ooit eenmaal iets besteld bij deze zelfde club en nog geen vervolg bestelling geplaatst

Een nieuw account is toch zo gemaakt
BV twee partners...1 creditcard...(niet aan te bevelen)...soms handig.

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 08/06/2011 :  22:05:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi Robert,

Ik heb eens even gekeken of jouw opmerking werkte.

als je ingelogd bent is je creditcard reeds bekend als je voorheen daarmee iets betaald hebt, dus dat heb ik nu even niet gedaan,want dan word de tax weer wel berekend.

ik heb dus de keuze gemaakt met betalen via paypal (ook daar heb ik een account)

en jippie met betalen via paypal wordt er een bedrag berekend van 126 euro!!

Dus mensen een paypal account aanmaken, en die laten kopelen aan je creditcard, dan heb je zo eventjes 24 euro verdient.

Bedankt Robert, houd ik in het koppie voor een volgende aankoop, onze hobby is al duur genoeg.

Enne het leuke is dat ik nog een een tegoed had staan op paypal van 30 euro leve de fora

Met euro groetjes Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Bewerkt door laakies op 08/06/2011 22:12:19

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 08/06/2011 :  22:43:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Bedankt Toine voor de bevestigende terugkoppeling. PayPal is dus de sleutel naar deze truuk!

Mijn account is destijds ook geregistreerd met de creditcard, dus deze gegevens van mij zijn ook bij Yamaha bekend. Maar omdat ik een hekel heb aan creditcardbetalingen (wordt pas na een maand afgeschreven) en graag het geld direct van mijn rekening afgeschreven zie bij bestellingen, gebruik ik PayPal (binnen een dag van mijn rekening afgeschreven).

Ik heb de "??" in het onderwerp inmiddelsgewijzigd naar "!!", want het werkt dus echt. En dan ook nog eens voor anderen. Zou helemaal leuk zijn als je de code nog hebt EN deze korting, dan worden de Premium Packs echt een koopje wanneer je ze in één keer koopt. Bij mij ontbrak alleen de Entertainer Pack nog, dus blijft het voordeel nog beperkt.

Groetjes, Robert.

Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000