Auteur |
Onderwerp |
|
wernerjo
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 27/06/2011 : 14:56:25
|
Goedemiddag allemaal,
jullie kennen mij heel misschien van het Tyros forum.
Ik heb afgelopen zondag de PA3X gehoord en ben totaal lam geslagen. Wat een schitterend instrument, en voor live-optredens helemaal super. Via het forum is er nog niet zoveel te lezen en kan mijn vraag eigenlijk niet terugvinden, ook niet bij Korg.
Heeft de PA3x ook een monitor aansluiting zoals de T3? Ik ervaar dit als zeer handig tijdens optredens om teksten te lezen en tegelijk iets anders op te zoeken.
Wie kan mijn vraag beantwoorden?
Alvast bedankt.
groet, Werner |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 27/06/2011 : 17:53:19
|
Om het videosignaal uit te sturen zal je de optionele VIF4-interface moeten aanschaffen.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 28/06/2011 08:35:27 |
|
|
wernerjo
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 29/06/2011 : 09:44:46
|
Ruud,
bedankt voor je duidelijk antwoord. Weer een pluspunt om tot een beslissing te komen.
Werner
groet, Werner |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 29/06/2011 : 12:24:52
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wernerjo
Ruud,
bedankt voor je duidelijk antwoord. Weer een pluspunt om tot een beslissing te komen.
Werner
groet, Werner
IK ken U , maar gij kent mij niet Ga je voor die korg ?? sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist including , producer http://clientprotos.com/webvert_intro/index.html |
|
|
caravan
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 29/06/2011 : 12:44:07
|
Hallo Sis heb jij al kennis gemaakt met de Korg pax3, en zo ja wat zijn Uw bevindingen in deze. Ik persoonlijk ga voor de Korg pax3 76 toetsjes,wanneer ik verander van een keyboard.
Met vriendelijke groet. CARAVAN: |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 29/06/2011 : 15:44:12
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door caravan
Hallo Sis heb jij al kennis gemaakt met de Korg pax3, en zo ja wat zijn Uw bevindingen in deze. Ik persoonlijk ga voor de Korg pax3 76 toetsjes,wanneer ik verander van een keyboard.
Met vriendelijke groet. CARAVAN:
Hallo Caravan, ja ik heb kennis genomen van de Korg. Je moet weten dat ik in de opname-studio zo goed als altijd korg gebruikt heb. altijd topklanken . Dit is bij deze pax3 niet anders, een super geval en vooral die 76 toetsen. Yamaha heeft niet goed geluisterd naar zijn klanten die ook een 76 willen. Maar nee ze doen gewoon voort, ik ben er klaar mee... Aangezien Korg de kat uit de boom heeft gekeken en met wat ze nu tevoorschijn komen valt voor mij de T-4 helemaal weg. Hij is in bestelling hoor. Ik ben nu aan het rondtoeren in Asia en ik zie dat de korg in aankopen wint , dat zegt toch iets denk ik . Voor de rest ga ik er niks meer over zeggen want ik ben hier de goeroe dus ja , je snapt me wel ... sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist including , producer http://clientprotos.com/webvert_intro/index.html |
Bewerkt door n/a op 29/06/2011 15:50:54 |
|
|
caravan
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 29/06/2011 : 19:05:10
|
Hallo Sis hartelijke dank voor de uitleg, en de bevindingen die je hebt opgedaan in het verleden met Korg. Sis ik ben blij dat je positief bent over Korg in het algemeen, voor mij is dit de eerste kennismaking met een Korg instrument, dus leuk om een positieve klank te horen van een prof. [Sis een keyboard die 100 procent is , bestaat volgens mij niet]. Hartelijke groet. CARAVAN: |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 29/06/2011 : 20:10:10
|
[/quote]
Je moet weten dat ik in de opname-studio zo goed als altijd korg gebruikt heb. altijd topklanken . Dit is bij deze pax3 niet anders, een super geval en vooral die 76 toetsen. Yamaha heeft niet goed geluisterd naar zijn klanten die ook een 76 willen. Maar nee ze doen gewoon voort, ik ben er klaar mee... sis
[/quote]
Wat een rare reactie,Al jaren lopen klagen over de Tyros terwijl er ook een PA2 voorhanden was. . . . Zal wel een Belgische manier van communiceren zijn,er veel over klagen maar er toch geen afstand van nemen.
Ik wens je evengoed veel plezier met je nieuwe PA3,en ben vervolgens benieuwd of je dan wel is mainstream muziek ten gehoren kan brengen op deze site.
Soryt |
Bewerkt door Soneg op 29/06/2011 20:10:47 |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 08:43:33
|
Caravan, graag gedaan , ik heb de 01w gehad, de ms20 en nog vele anderen, altijd tevreden geweest. Soryt, tja het is nu eenmaal zo, yamaha heeft super zijn best gedaan met de T-4 , maar in mijn omgeving ging hem toch de ronde dat een extra oktaaf toch handig is . Ik denk dat de combinatie van een T-2 ( die heb ik nog ) en een pax3 een leuke combinatie is . De pa2 sprak mij minder aan , vandaar. Ik wil er ook nog aan toevoegen dat een goede mengtafel zeer belangrijk is voor de klank en de preamps . Ik heb nu een ZED 14 FX van allen & heath en de openheid van zo'n mengtafel maakt veel goed. Op de site van webvert hoor je zelfs nog een yamaha CS 80. Allez allemaal succes met jullie keuze. Nu eerst middagmaal, heb honger naar een rijsttafeltje . sis
Bewerkt door n/a op 30/06/2011 08:48:23 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 08:48:15
|
Beste mensen,
Het gaat nu al lang niet meer over de basisvraag, n.l. het aansluiten van een monitor. Graag bij het onderwerp blijven.
Groet, Ruud |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
|
|
Onderwerp |
|