Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Pa3X gerelateerde onderwerpen
 demonstratie eindhoven
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

muziek
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 10/07/2011 :  10:58:05  Toon profiel  Reageer met citaat
demo korg pa3x geweest,geweldig workstation,met onvoorstelbare mogelijkheden.

voice
New Member

28 berichten

Geplaatst - 10/07/2011 :  17:47:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Gisteren van Spijkcity naar Eindhoven gereden om deze demo bij te wonen en ik vond het de rit waard om daarbij aanwezig te zijn.

Update's werden geinstalleerd en een kleine 850-900 styles beschikbaar in de pa3x, de solo instrumenten stonden wat droger nagenoeg flat afgesteld maar dan heb je wel een juiste indruk van de samples. Marco heeft op verzoek de instellingen aangepast en dat resulteerde in een vet geluid, registraties e.d na saven komen deze in het songboek te staan.

Elk instrument heeft zijn voor en nadelen maar het zal gewenning zijn in gebruiksvriendelijkheid. Uiteraard stond er op de pax3 het bekende versterker setje aangesloten, na de demo ff het setje afgesloten en het geluid door de Korg speaker laten klinken, resultaat klonkt lekker.

Zelfs de zang en bijgesteld op de processor ging Marco goed af,TC Helicon Harmonizer, Voice Killer met behoud van stereobeeld, harmonieherkenning welke de harmonie de zang aanstuurt, vals zingen is bijna onmogelijk.

Pa3x 76-toetsen, prijs stelling is gunstig, ik ben nu nog in het bezit van een T3 maar dit workstation heeft zeker mijn aandacht gewekt.

Kortom een geweldig apparaat en een uitstekende demonstrateur.

De pa3x is een geweldig instrument

Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000