Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Style hapering
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

inton
New Member

20 berichten

Geplaatst - 12/03/2006 :  19:47:08  Toon profiel  Klik om intons MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo Tyros Fans

Voor een bepaald nummer wil ik een style bewerken via de style creator. Hiervoor wil ik de basparty wijzigen door deze zelf in te spelen. Heb het orgineel verwijderd (basparty)en speel een nieuwe basparty in en tijdens het inspelen vertraagd die en slaat dus noten over. Wanneer ik deze style weer afspeel zijn ook die noten weggelaten.
Voorheen had ik een Yamaha PSR1000 waar ik dit ook mee deed en eigenlijk nooit geen probleem mee gehad.
Misschien doe ik iets verkeerd of heeft dit te maken met het interne magere 4mb geheugen.

Mvgr.Tonnie

inverbon
New Member

30 berichten

Geplaatst - 12/03/2006 :  21:31:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb (nog) geen ervaring met het maken van eigen styles op m'n tyros, maar dit klinkt als een probleem wat ik wel heb gehad met het werken via pc (opnemen van midi). Ik denk...dat er iets aan de hand is met de quantitize, het is dan inderdaad mogelijk dat bepaalde noten net vallen buiten de stappen waarop je quantitize hebt staan, en kunnen ze op de volgende stap staan. Dit klinkt als het wegvallen van noten en soms zoals je aangeeft klinkt het vertraagd. Ik weet niet zeker of dit het is, ik zou zeggen kijk er even naar.

Mischien dat andere forumleden ook een (beter) idee hebben.

Groet,

iwan

Eyes that see don't grow old
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000